Osse Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jarmo skulle jo være en god kandidat, stort set omgjeelig, har vel ikke sedd han komme med noen negative innlegg. Jarmo du er helten min for mange av dine flotte tråder, blant annet Øivind Dahles Sykkeltur , den tar jeg frem når jeg er sur. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Synd! Geir var den beste moderatoren. Får håpe han kommer tilbake da. Torstein Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Geir var et forbilde for alle moderatorer! Håper dere lærte noe av han. Du er hjertelig velkommen tilbake Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Var dumt ja. Lykke til med nye prioriteringer! Mats Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jaja, sånn er det, nokon slutter mens andre begynner. Geir var ein god moderator, det skal han ha. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Håper nå ihverfall en med like stor vilje og en med like stor personlighet tar over for Geir! Vi kommer til å aktivt søke etter moderatorer om en stund, så da får vi se hva som skjer. Mer info kommer når det er klart. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Venter ikke tom på alice lenger? Stengte min egen post jeg rapporterte selv en gang fordi jeg var usikker og... *Mimre* Men tom venter vel videre på alice som bruker regner jeg med? Endret 22. september 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Vi kommer til å aktivt søke etter moderatorer om en stund, Oh myes! *Gjemme seg for store skumle nye moderatorer* Forståelig at han trekker seg, forumet her er skummelt avhengighetsskapende, blir nok ikke bedre av å få lov å banne alle som fortjener det heller. Koselig så lenge Geir var mod da. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Takk for alt, Geir. Du var by far den mest rettferdige moderatoren, og uten tvil moderatoren som var nærmest bakken. Jeg håper de finner en verdig erstatning for deg, da det er maks to brukbare moderatorer her for øyeblikket imo. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Takk for alt, Geir. Du var by far den mest rettferdige moderatoren, og uten tvil moderatoren som var nærmest bakken. Jeg håper de finner en verdig erstatning for deg, da det er maks to brukbare moderatorer her for øyeblikket imo. Han er jo ikke dau da. Alltids kjipt med nedprioriteringer av forumet.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Nei nei, men han utførte jobben sin langt bedre enn resten. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Synd at han har trukket seg. Etter min mening å bedømme så var han den beste moderatoren forumet har hatt på lenge. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Triste nyheter. Har bare vært her et drøyt år, men TWFA har i mine øyne utmerket seg som en av de, for ikke å si, den beste moderatoren totalt sett. Lykke til videre, Geir! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg vil legge meg til takkekoret. Geir du var en kejmpe god moderator, lykke til videre med dine prioriteringer. MVH KVTL Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Geir var et forbilde for alle moderatorer! Absolutt. Den beste jeg har sett her på forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Dette er synd. Blir vel mer jobb på oss andre nå, når ikke Geir er ute på vift lenger... Han var en utrolig dyktig moderator som det var umulig å bli sur på. Et kunststykke, egentlig. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Btw, ikke bare var han den beste moderatoren folkens, men han er jo per dags dato den beste brukeren her også vil jeg påstå, han utmerket seg jo også helt spessielt før han fikk moderatorstatus. Og vil derfor tippe at han er en virkerlig likendes, høflig og seriøs person i virkerligheten og . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Btw, ikke bare var han den beste moderatoren folkens, men han er jo per dags dato den beste brukeren her også vil jeg påstå, han utmerket seg jo også helt spessielt før han fikk moderatorstatus. Og vil derfor tippe at han er en virkerlig likendes, høflig og seriøs person i virkerligheten og . Glemmer du ikke Simen1 nå...? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Synd! Han var en meget god moddis. Forumet blir ikke helt det samme uten stengte tråder som avsluttes med: "Geir " Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Som jeg har nemt tidligere Geir, triste greier at du nå ikke har tid lenger. Synes dessuten at psilocybe uttrykte det hele ganske bra Vi får bare håpe du kommer sterkt tilbake ved en senere anledning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå