Gå til innhold

tom waits for alice har trukket seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
håper at han muligens kommer tilbake senere. :)

Jeg håper ikke bare at han muligens kommer tilbake, jeg håper han kommer tilbake :p

Men som sagt annetsteds, ting forandrer seg og det er vel ikke umulig at det bare er en pause.

Uansett lykke til og så får vi håpe at arbeidsmengden ikke blir så stor at den godeste Geir ikke finner tid til å stikke innom som vanlig bruker.

 

:)

Lenke til kommentar

Dette var trist. Geir har uten tvil vært den beste moderatoren dette forumet har hatt i den tiden jeg har vært her, og han har virkelig formet forumet. Han har kommet med ordentlige, fyldige og svært godt begrunnede svar på hvorfor tråder blir stengt, forklart brukere hvorfor de bryter retningslinjene, og har i det hele tatt oppført seg akkurat slik jeg vil at moderatorer skal oppføre seg.

 

Geir, det står respekt av det arbeidet du har gjort. Lykke til med all den ekstra fritiden du nå får (:p), og husk at du alltid er velkommen tilbake.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

ja han var virkelig bra...hadde bestanding en velfylt og overbevisende god forklaring på hvorfor han stengte tråder eller slettet innlegg...

 

Hadde liksom ingenting man skulle ha sagt etter en sånn forklaring...:)

 

 

Han var også veldig aktiv i mange andre tråder som en vanlig forumbruker å hadde alltid gode argumenter å innspill....håper han ikke slutter helt og henge her på forumet...

Lenke til kommentar

This is a black day in our history!

 

Er helt enig i det andre her har sagt, du var en strålende moderator Geir.

 

Du var den som tilgidde folk, du var den som var der når noen trengte en moderator, du var den som var der når noen ville ha hjelp med noe, du var den som ikke stengte tråder uten en god grunn, du var ikke den som diskuterte uten å tenke på hva innholdet i innlegget ditt var. DU var en modearator som en moderator bør være.

 

Im gonna miss you Geir.

Ps: Sier ikke at andre moderatorer ikke er like flinke som Geir, men han er/var defintivt den beste gjennom tidene.

 

Mvh Preben

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...