Joachim_F Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Etterfølgeren til Brothers in Arms er ikke langt fra å finne sin plass i butikkhyllene, og nå kan du teste demoen. Les mer Lenke til kommentar
espinos Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Noen som har prøvd den? er på vei ned hær. Dette ser vi frem til Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Første utgaven var jo en skuffelse. Lurer på om dette blir bedre. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 så kort tid etter BiA? hmm. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 har download'a det men har ikke enda instalert det. skal skrive hva jeg syns når jeg får gjort det Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 650 mb stor....steike. Holder på med BIA: Road.. så dette var vel tidlig. Visste jo at det kom i oktober men.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 så ikke noe til den super Ai'n gitt, syns de var veldig kranglete, gikk ikke der jeg ba de gå, skøyt ikke dit jeg bare dem skyte. flere ganger de bare ble stående mitt ute på marken og ble med ned, de har også problemer med å går rund hindere, de blir ofte stående og hakke på kvister og stoker.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 har download'a det men har ikke enda instalert det. skal skrive hva jeg syns når jeg får gjort det kjedelig demo. ble skuffet. grefikken var fin nok, men alt var helt "fucka" Lenke til kommentar
espinos Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Dette var ikke overbevisende! ikke F*** om jeg sløser penger på det. denne oppfølgeren var skuff! etter det jeg fikk se i demoen. mye kulere å være Baker! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Skal ha dette, det eg så i demoen var knall syns eg Lenke til kommentar
espinos Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Skal ha dette, det eg så i demoen var knall syns eg Mener du det virkelig? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Skal ha dette, det eg så i demoen var knall syns eg Mener du det virkelig? Æ ja ellers hadde eg ikkje skrevet det?? Var en stor fan av BIA da, så skulle bare mangle Lenke til kommentar
espinos Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg var det jeg og, til jeg spillte demoen. jaja, får sette meg litt mer inn i det. tror jeg mista litt av interessen for det egentlig Lenke til kommentar
zeox Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 første gangen jeg prøvde satte jeg grafikken på de samme instillingene som jeg hadde/har på BiA, og startet opp spillet. snakk om lag! værste jeg har sett. fikk spillt det til slutt, og jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe dette spillet. det er greit nok, men det er akkurat det samme opp og opp igjen. var nok med enern Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) så kort tid etter BiA? hmm. Grafikken, sier de, har fått seg en løft. *host*horseshit*hark* Dessuten, dette spillet, eller "spillet" som vi må kalle det, fungerer mer som en utvidelse, da den inneholder nye ting som en COOP-mode, urban krigføring, ny SP-campaign, smaaaaalt fobedret AI, og alt det andre som gjør en utvidelse skikkelig god. Grafikkmotoren er forresten ikke bare den samme, den er jo faen meg ikke modifisert heller! (bare sjekk screens) Men neeeeeida! Gearbox lager dette som et helt eget spil slik at de kan ha en høyere pris og tjene mer penger. Faens grusomme verden. EDIT: Men så er vi jo så heldige at vi lever i Norge, som ikke tvinger oss til å kjøp spill. Takk gud for at vi har.... andre måter å skaffe det på... Endret 23. september 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jadda... bedre grafikk. fint det. lukter melking lang veg spør du meg. de burde heller gjort som noen andre og gitt den bort gratis til de som har enern el no sånt lurt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jadda... bedre grafikk. fint det. lukter melking lang veg spør du meg. de burde heller gjort som noen andre og gitt den bort gratis til de som har enern el no sånt lurt. Eller i det minste gitt den ut som en utvidelse. Absolutt ikke umulig. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg hadde virkelig lyst til å si at dette var konge, men må være ærlig å si at det ikke akkurat tok pusten fra meg dette. Ihvertfall ikke etter å ha sett den nyeste demoen av Call of Duty 2. Følte bare jeg løp mellom steingjerder hele tiden. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg hadde virkelig lyst til å si at dette var konge, men må være ærlig å si at det ikke akkurat tok pusten fra meg dette. Ihvertfall ikke etter å ha sett den nyeste demoen av Call of Duty 2. Følte bare jeg løp mellom steingjerder hele tiden. Og enda bedre, i fullversjonen får man ikke bare følelsen av å kun løpe mellom gjerder, man gjør det fatisk også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg