mikk- Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Går ganske mye på kino. Prisene her - Røros - ligger rundt 55-65 kroner, og kinosalen god og med THX-sertifisering. Det er ofte ikke så mye folk heller, og det er lite reklame. Filmen starter gjerne 2-3 minutter etter tida. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Går ganske mye på kino. Prisene her - Røros - ligger rundt 55-65 kroner, og kinosalen god og med THX-sertifisering. Det er ofte ikke så mye folk heller, og det er lite reklame. Filmen starter gjerne 2-3 minutter etter tida. Hørtes ut som en drømmekino! Hvis jeg noen gang skal på hytta i Røros omegn, skal jeg peise inn til Røros sentrum og oppleve den kinoen I Trheim starter filmen ca 20 min etter oppgitt tid. Og til og med da klarer alltid folk å komme for seint til filmen starter. De fjaser da rundt og leter etter plassen sin, mens normale folk prøver å få meg seg begynnelsa på filmen. At det går an. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 I tønsberg er det 15-20 min med reklame/trailers før filmen som koster 80-95 (!) kr. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Går ganske mye på kino. Prisene her - Røros - ligger rundt 55-65 kroner, og kinosalen god og med THX-sertifisering. Det er ofte ikke så mye folk heller, og det er lite reklame. Filmen starter gjerne 2-3 minutter etter tida. Hørtes ut som en drømmekino! Hvis jeg noen gang skal på hytta i Røros omegn, skal jeg peise inn til Røros sentrum og oppleve den kinoen Jeg har vært på den kinoen. Skikkelig fin er den faktisk, men den kan ikke måle seg med sal 5/3 på Prinsen kino. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er med i filmklubben til Høgskolen i Lillehammer. 200kr for 12 gode filmer i 35mm-format er kos det. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er mindre på kino nå enn før, men det har ikke noe med prisen å gjøre, den er overkommelig. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Går på mindre kino enn før, men jeg går på storfilmer, og da alltid på colosseum. Verdens største THX kino Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 kino? hva er det? åja, det er der du betaler 80spenn sitte i 1 time å se reklame, mens du spiser poppkorn til 100kr hektoen og drikker brus til 80kr litern. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Går veldig sjelden på kino. Har ikke vært der på flere måneder. Prisen er nok en ganske avgørende faktor. 100-150 kr er drøyt for litt over en time film og noe å gnaske på. Blir stort sett skikkelige storfilmer ala Ringenes Herre jeg går og ser. Kan derimot ikke klage på kinoanlegget. Nye "Magnus Barfot"-kinoen her i Bergen er fet Endret 23. september 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 trur siste filmen jeg så på kino var den siste Matrix filmen... prisene er alltfor høye,og jeg syns det er like digg å ligge i senga å se filmen på dvd... Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 nye filmer koster 100,- i Stavanger Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Kino er for dyrt i forhold til hva man får! I tillegg er det fjortiser som sitter med mobilen 15minutter med reklame før filmen starter, inkompetent filmopratører som ikke klarer å få på lyden eller ikke klarer å stille inn bildet riktig. Alt dette taler imot kino og for leie av film. bare "MÅ SE!" filmer sees på kino her i huset. (At det kommer mye dritt utav hollywood i disse dager hjelper absolutt ikke på lysten til å gå på kino da ) Endret 23. september 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har ikke vært på kino på år og dag. Prisen har noe å si, men mest det at vi har prosjektor og 5.1 surround her i leiligheten.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg går verken mer eller mindre på kino. og som sagt før, har røros en herlig kinosal, men det negative er at det er lite filmer som går. Av og til hender det faktisk at filmene kommer ut på DVD før de kommer på kino her. Jeg syns det er for dårlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå