Joachim_F Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Verden trues igjen av fiender fra det ytre rom. Kun én mann kan redde oss, og han heter Sam. Seriøse Sam. Les mer Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hentet den ned og spilte litt men den var ikke så altfor imponerende. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hentet den ned og spilte litt men den var ikke så altfor imponerende. Haha, tenkte jeg skulle lese litt her om erfaringer så jeg kunne bygge opp forventningene til jeg kom hjem fra jobb og kunne teste selv. Du gjorde en god jobb i å ødelegge den moroa Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 likte det ikke, graffiken var ikke noe serlig, monsterene var kjedlige, våpene var helt forferdlige, masse kjedlige sci-fi våpen, og de så drit stygge ut, hagla hadde blitt maltrakert til noe av det styggeste jeg har sett i et spill på lenge Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 dette var ikke noe for meg. lett sagt kjedelig Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Viss du likte de forigående spillene så vil du mest sannsylig elske denne demoen Lenke til kommentar
Goerg 88 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 nå eg skal legge det in så kommer denne teksten opp (is not a derived from cinstallerdialog) hva er egentli probleme ?? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Består bare demoen av det ene brettet? Savnet litt større områder å skyte vilt rundt seg på. Spillet var ganse kult, men det er en ting jeg ikke skjønner. Hvorfor heter spillet Serious Sam 2 når det er det tredje spillet i rekken? Håper jeg husker rett nå, men jeg mener at det er 2 spill før dette spillet, nemlig: Serious Sam - The first encounter Serious Sam - The second encounter Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Består bare demoen av det ene brettet? Savnet litt større områder å skyte vilt rundt seg på. Spillet var ganse kult, men det er en ting jeg ikke skjønner. Hvorfor heter spillet Serious Sam 2 når det er det tredje spillet i rekken? Håper jeg husker rett nå, men jeg mener at det er 2 spill før dette spillet, nemlig: Serious Sam - The first encounter Serious Sam - The second encounter De første spillene blir vel: Serious Sam 1: Part I Serious Sam 1: Part 2 Så kommer toern: Serious Sam 2 Er vel slik de tenker. Endret 24. september 2005 av razh0r Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Syns faktisk demoen var artig Helt grei grafikk og skyt på alt du ser beveger seg. Mulig det blir litt ensformig i lengden da, men er helt all right hvis du bare er ute etter litt ukomplisert pang pang underholdning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg