Dandar Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Så, jeg som bruker Obsidian edged blade med min warrior, er dette da dårlig? Jeg mener, dette er jo et mye bedre våpen enn reapern, men litt dårligere på instant attacks. Den er ikke mye bedre tho. Vel, de skriver jo at epic skal være bedre en superior så AR blir enda dårligere i forhold til OEB. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Etter denne patchen er det ikke tvil om at OEB eier AR.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Hva i helvete skal vi oppgradere damagen med nå da? Det er nå for i helvete ikke hvor mye DPS du har over tid som er viktig, men burst damage og crits. Jaja, blir nok umulig å ta mages nå. Nå må blizzard for i helvete slutte å høre på sytingen til diverse klasser. Jævlig morro å grinde seg til exhalted i AV for å få TuF, for så at den gjøre like lite damage som et 3.3 speed våpen. MORRO BLIZZARD!' Og treige våpen blir etter dette HELT ubrukelig. Jævlig morro at de kommer med en drøss treige epics i Zul Gurub før de nerfer oss nord og ned da. Endret 22. september 2005 av likferd Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 er på tide med tanke på at casters har større resist. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Imo er oeb mye bedre enn reaper, slår 0.4sec fortere, vanelige crits er høyere, og swordspec FTW! Men nok om det, snakkes neste patcH! Edit: Btw, nå bør jo oeb slå hardere på instant attacks, riight? Oeb = 176-264dmg, 3.3 speed (1.8) reaper = 153-256, 3.3 speed (1.8) Endret 22. september 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Dette vil kun føre til at ingen vil bruke sword\mace\fistweapons på roguen sin. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Dette vil kun føre til at ingen vil bruke sword\mace\fistweapons på roguen sin. Gutgore Ripper, Barman Shanker, Perditions Blade, rank 14 -daggers osv, blir jo også alle justert ned i damage Når det gjelder fist weapons, (sett bort fra PvP rank 14 våpen som har over 2,4s attack speed), så får jo de en økning i damage, Eskhandar's Right Claw blir jo ansett som 2,4s speed våpen istedenfor 1,5 sek. Attack power påvirker "white" crits og normal hits - så en combat mace/sword build er fortsatt bra - jeg er personlig 20/31/0, har foreløpig ingen planer om å skifte. Er kanskje mulig at en del rogues vil skifte till Hemorrhage-build? Har aldri vurdert det selv, men vi får se hva 1.8 bringer Blizzard har visst "glemt" hemorrhage da det fortsatt er "instant attack". Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg synes dette er en bra endring tross alt. Fint med litt balanse på det området. Våpen damage har jo fortsatt masse å si da, så trege våpen med masse damage vil fortsatt være bedre til instant attacks. Det er kun attack power bonusen på instant attacks på veldig trege våpen som er nerfa. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kansje "slam" ikke blir så dumt om blizzard er tett nok i skallen til å gjennomføre dette. Det er jo 1 sec cast med talents, og bør da gjøre full skade. Selvfølgelig helt ubrukelig til pvp, siden du må stå stille for å bruke det da, men blizzard mener vist warrior passer best med enten DW eller skjold uansett. Så snart warrior kommer på høyde med resten av klassene i PvP, svinges nerfbat'en så det suser. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kansje "slam" ikke blir så dumt om blizzard er tett nok i skallen til å gjennomføre dette. Det er jo 1 sec cast med talents, og bør da gjøre full skade. Selvfølgelig helt ubrukelig til pvp, siden du må stå stille for å bruke det da, men blizzard mener vist warrior passer best med enten DW eller skjold uansett. Så snart warrior kommer på høyde med resten av klassene i PvP, svinges nerfbat'en så det suser. En furyspecca warrior kan gjøre _mye_ skade.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kansje "slam" ikke blir så dumt om blizzard er tett nok i skallen til å gjennomføre dette. Det er jo 1 sec cast med talents, og bør da gjøre full skade. Selvfølgelig helt ubrukelig til pvp, siden du må stå stille for å bruke det da, men blizzard mener vist warrior passer best med enten DW eller skjold uansett. Så snart warrior kommer på høyde med resten av klassene i PvP, svinges nerfbat'en så det suser. En furyspecca warrior kan gjøre _mye_ skade.. Skal ikke bestride det, men Arms er best til pvp. Det er arms warriors som blir nerfa, ikke fury. Dualweild blir buffa, og 2h våpen nerfet. Som sagt, virker som blizzard ønsker at warriors skal bli "wannabe rogues" eller bruke skjold. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 som om de ikke har nerfet warriors nok . Lenke til kommentar
brillan Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Som dere syter >_< beste som har kommet på lenge. Endelig kan jeg bruke 2hand's med høy dps uten å tenke på speed Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 På tide dere forbanna melee folk fikk en nerf Det er jo ikkje ein nerf, men ein våpenbalansering. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 På tide dere forbanna melee folk fikk en nerf Det er jo ikkje ein nerf, men ein våpenbalansering. Nå kaller Blizzard alt ein balansering da. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...l&T=4981387&P=1 Jaja, ser ut til at instant melee attacks med trege våpen for warriors/rogues får seg en liten "rebalansering"... Hva synes dere ? Ganske så kjedelig for de som har brukt uker/måneder for PvP rank 14 våpnene. åhhh nei!, 2000dmg Mortal strikes blir nerfa til 1920 dmg mortal strikes!! reroll! Dette skjer AV OG TIL, og kun på CLOTH. Ellers dreper alt av cloth deg uansett eller bør de slå seg selv hardt med en "learn to play ur class-stick". Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Som dere syter >_< beste som har kommet på lenge. Endelig kan jeg bruke 2hand's med høy dps uten å tenke på speed Det var det jeg også tenkte. Men ble litt skuffet da det stod at det ikke gjaldt Seal of Command... Brainhacker (56dps 2,1speed) blir vel da endelig et bra våpen for warriors? Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Brainhacker (56dps 2,1speed) blir vel da endelig et bra våpen for warriors? Den har fortsatt elendig damage i forhold. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...l&T=4981387&P=1 Jaja, ser ut til at instant melee attacks med trege våpen for warriors/rogues får seg en liten "rebalansering"... Hva synes dere ? Ganske så kjedelig for de som har brukt uker/måneder for PvP rank 14 våpnene. åhhh nei!, 2000dmg Mortal strikes blir nerfa til 1920 dmg mortal strikes!! reroll! Dette skjer AV OG TIL, og kun på CLOTH. Ellers dreper alt av cloth deg uansett eller bør de slå seg selv hardt med en "learn to play ur class-stick". Oy, ser ut som jeg posta det med Mortal Strike nå Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Som dere syter >_< beste som har kommet på lenge. Endelig kan jeg bruke 2hand's med høy dps uten å tenke på speed Altså... hør her. Ihvertfall om jeg har tolka den blizzardposten rett, så HAR FORTSATT SPEED NOE Å SI på instant attacks. La oss si du har et våpen med 100-200 damage og 4.0 i speed (37,5 dps) bare for å ta et eksempel. Du har også 500 attack power, som vil si omtrent +35,7 DPS. Og la oss si du har et instant attack som kun gjør weapon damage uten noe bonus damage for å gjøre det hele litt enklere. Slik som det er nå: Instant attacket får i gjennomsnitt damage: (mindmg+maxdmg)/2)+((atkpwr/14)*atkspeed) som da blir med mitt eksempel: (100+200)/2)+(35,7*4.0) = 292,8 damage. Med det nye systemet blir den damagen: (100+200)/2)+(35,7*3.3) = 267,81 damage. Om du derimot med det nye systemet skifter ut våpenet med et dobbelt så raskt (50-100 damage, 2.0 speed), samme attack power får du: (50+100)/2)+(35,7*3.3) = 192,81 damage. Så du ser, høy damage på våpen er fremdeles best. De har bare rebalansert det så gapet ikke blir like stort mellom raskt/tregt våpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå