Gå til innhold

Netshop: Svært god returbehandling


Anbefalte innlegg

Bestilte 2GB OCZ på "ukens tilbud" for et par uker siden. Den ene brikken i settet var desverre helt død. Morgenen fredag 9/9 sendte jeg en mail til returavdelingen og fikk svar påfølgende mandags formiddag om det var bare å sende den inn. Fikk sendt brikken som norgespakke på postkontoret onsdag 14/9 på ettermiddagen, dvs. altså si at den ble sendt dagen etterpå.

 

Jeg reiste bort på torsdag og sjekket derfor ikke hvor pakken var i verden før på mandag igjen. Da stod siste status at den var levert til Posten på Stokke (der Netshop leverer/ mottar) 16/9. Samtidig sendte jeg en mail til de der jeg informerte om at brikken var sendt og hvilket pakkenummer den hadde. Fikk svar tilbake om at en tekniker var satt på saken. Logget med inn på Netshop sine sider etterhvert for å se om det stod noe der og allerede var det registert en leveringsordre med den nye brikken! Ettermiddagen neste dag stakk jeg nedom postkontoret og hentet brikken min...

 

Må si jeg ble imponert over den raske behandlingen her. Jeg har jo tidligere hørt skryt av servicen folk får hos de og mitt første møte med returavdelingen ble særdeles positivt; jeg hadde ventet respons i løpet av uka og hadde vært godt fornøyd med det, men dette var nesten for raskt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...