Gå til innhold

Bytt Windows med OS X 10.2

Gribuz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke hindre deg jeg nei, men kan vel bare for informasjonens skyld opplyse om at du ikke trenger å regne med at du kan kjøre programmer og spill slik som du kjenner dem i dag. Du må ha spill og programmer som er laget for Mac, og der er det ikke allt som blir konvertert.

Og så, om jeg ikke tar helt feil, så må du vel kjøpe en mac-maskin for å legge inn mac, pga blant annet at det krever en annen prossessor arkitektur (les PowerPC).

Lenke til kommentar

Du får jo mye software og spill til mac'en nå :

som f.eks Warcraft III, Medal Of Honor, Baldurs Gate, Return To Castle Wolfenstein, Diable II, Max Payne m m

I tillegg finnes jo Microsoft Office hvis du trenger det.

Nå ser jo OS X mye tøffere ut enn Windows XP og det er ti ganger så stabilt + at det UNIX basert ( digg )

[ Denne Melding var redigert av: gribuz på 2002-08-15 12:49 ]

Lenke til kommentar

-pc emulering er mulig , men tregt , krasjende (ja da tryner hele MAC'en gjerne) og funker ikke på noen nye spill pga extrem treghet.

-svake processorer - prøv å recomprimere video (DVD) tr evigheter.

-lite uvalg av software.

-systemet er slik det er , og du kan ikke modifiere det på noen måte , :

-MAC :computers for monkeys - simpelt , én musknapp , nok til at bestemødre og aper skal forstå det , ikke noe mer.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at det er noe galt i at bestemødre skal forstå OSet.

Etter å ha sett hvordan min gamle far slet med Windows og hvor lett det var å gjøre en haug med feil som vi garvede brukere ikke ville affiseres med, inså jeg for alvor hvor lite brukervennlige systemer vi har holdt ut med.

Mange eldre mennesker sliter med å benytte en mobiltelefon til helt enkelt bruk, så da kan du tenke deg hvordan Windows arter seg.

Så ære være Apple hvis det er noe som er enkelt. (Fungerer som lokal brukerstøtte i min organisasjon, og jeg skal love deg at MS har kostet samfunnet vesentlig mer enn de milliardene som Gates & Co har fått brukerne til å betale direkte i lisenspenger.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...