daniel_984 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Jeg fant den helle rikke, men regner med det er noe alà F.E.A.R. spillet elns.. sikkert en .ini fil i system katalogen elns.. Skal få leita det opp Edit: Her har jeg en liten anvisning for å gjøre det lett.. Gå inn i "Documents and settings" på harddisken du har lagt XP/Win2k/etc... Gå videre inn til "/***brukernavn***/Application Data/My Battle for Middle-earth II Files" og åpne Option.ini i Notepad. Gå ned til linje 11 hvor det står Resolution = ***den oppløsningen du har nå*** og forandre den til hva du vil ha, eksempelvis 1280x1024, som blir seende slik ut Resolution = 1280 1024 Trykk "ctrl+s" (for å save/lagre) og lukk fila. Du har nå 1280x1024, som ikke skal gi nevneverdig ytelsestap for spillet.. Endret 6. mars 2006 av daniel_984 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 En ting som er enklere er å legge til dette i snarveien : -xres 1280 -yres 1024 Slik "H:\spill\The Battle for Middle-earth II\lotrbfme2.exe" -xres 1280 -yres 1024 Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 jeg sliter med å forsvare Dale! Har prøvd å følge bruksanvisningen fra gamespot.com om å bygge mange fortress, men går fort tom for penger. Sliter noe voldsomt når 3 strike kommer! Noen som har noen tips her? Takker for svar Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Er så sykt misunnelige på dere som kan spille dette! Har dessverre GeForce MX 440. På coveret står det at akkuratt DET skjermkortet ikke er støttet! Argh! *spille BFME 1* Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Syns det var enkelt med dale jeg, bare spam en masse axe throwers, og de + heroes og alle powerpoints tinga du har gjør det enkelt, når ting blir for vanskelig trekker du deg tilbake til hovedsetet, er mye lettere å forsvare der Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg må få klage litt her : Jeg vil først si at Battle for middle earth 2 er bra,men da jeg så at rohan og gondor hadde blitt slått sammen,ble jeg skuffet...Det eneste man ser av rohan i det spillet er noen få helter og rohirrim Eg som er en stor rohan fan fra filmene,hadde ventet noe stort..Rohan har sine egne bygninger,kultur og måte å gjøre ting på De burde ikke undervurdere rohan....Man hadde fått de til å bli en egen rase hvis man hadde tatt alle de forskjellige folkene enn hester.Rohan e mye mer en bare rohirrim.. Så ikke undervurder Rohan i fremtiden PS: De gjorde en skikkelig god jobb med alvene Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Hmm...siden de lagde et eget lag for alvene, hva skulle da Rohan hatt utenom det som de allerede har mens de er slått sammen? Lenke til kommentar
Havon Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 enheter kan man altids finne opp, men hvis rohan skulle blitt en egen fraksjon måtte nesten de onde få en fraksjon til Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 De kan ikke bare lage enheter utenom Lord of the Rings lisensen Er storfornøyd jeg ihvertfall. Har spilt det flere timer hver dag siden spillet ble lansert Går aldri lei Lenke til kommentar
Havon Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 De kan ikke bare lage enheter utenom Lord of the Rings lisensen Det er det es har gjort i bfme2 Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Å? Hvilke units?? Lenke til kommentar
Havon Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 rettere sagt, hvilke har de ikke funnet opp ? Har ikke sett fks Rivendell lancer i filmen eller boka Uansett så er ikke akkurat "Gondor solider" "Gondor knights" "Guardians" etc nevnt I trilogien, om du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Gondor Knights og Gondor Soldiers er nevnt i boka, de har kanskje funnet på navn på akkurat dem og dem, men det er jo på grunnlag av noe som nevnes i boka. Lenke til kommentar
Havon Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 de nevner ryttere ikke gondor riddere, samme med soldater. Poenget mitt er at ea har funnet opp mange enheter og spesifikasjoner til bfme2. Spesielt gjelder dette de "nye" rasene. Du vil finne svært få av de enhetene der i boka, uansett så nevner ikke boka noe om spesielle enheter (untaket er karakterer med navn) den nevner fks soldater med sverd, bue etc. Uansett så er det ikke noe å diskutere om de har funnet opp enheter, det har de. Dessuten er heller ikke mange av de nye enhetene basert på hva om er skrevet i "boka" men basert på hva som kunne ha vært tilfelle ut i fra silmarilion, hobiten , etc . Leste dette på ea's hjemme sider i tidene rundt spillet ble bekrefetet. mulig at denne infoen er der enda Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg tillater meg å sette inn et megabump i denne tråden. Jeg tenker på å kjøpe et nytt skjermkort slik at jeg kan få prøvd dette spillet. Jeg vil ikke investere i noe dyrt noe, da jeg med tiden skal kjøpe helt ny PC. Er det noen i denne tråden som har noe liknendes spesifikasjoner som meg som kan fortelle meg om det går an å spille det på så dårlig grafikk? Fakta om datamaskinen finner du i profilen min. Skjermkortet jeg har tenkt til å kjøpe er dette. Det skal holde ifølge minimumskravene. Goscinny Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg bumper også denne tråden, da det skal være unødvendig å lage en ny en Har nettopp funnet fram en del gamle RTS-spill for å mimre littegrann, bla BFME2. En ting jeg lurer på i skirmish, er hvordan finner jeg ringen når Gollum er drept? Problemet jeg har er at jeg bygger alt for mange tårn, hvor ett gjerne kverker Gollum, men jeg aner ikke hvor på kartet, og derfor finner jeg heller ikke ringen som Gollum da skal miste ifølge spillets bruksanvisning. Setter stor pris på litt hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå