Vizla Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Skal plasseres i et 939 system, skjermkortet er et 7800GTX. PSU'en må levere veldig stabile spenninger da både cpu og skjermkort skal klokkes, men samtidig ikke høres ut som en deltavifte. Noen tips ? ( Lys og slikt "fancy stuff" er ikke et must, though strømper ikke er og forakte. ) Glemte forresten og nevne at jeg har 4 disker av 100/2x200/300 og skal til innkjøp av en på 320. ps: av tidligere erfaringer med Tagan vil jeg helst holde meg borte fra det. Har en Tagan 440W kjørende for øyeblikket, den er både ustabil og har en lei tendes til og gå veldig varm. Endret 22. september 2005 av Vizla Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg har en bZerk 500W og er super godt fornøyd med den! BTW: Komplett.no har just fått inn bZerk strømforsyninger de også Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Denne er hva du trenger: Enermax Noisetaker 600 Watt. Det er pure power! Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Takker for tipsene ! Er det noen fler jeg burde titte på ? Lenke til kommentar
stoney Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 OCZ Powerstream 520! PS IKKE, jeg gjentar, IKKE kjøp Powerstream 600w For det... 1. Den er MYE dårligere, ikke samme kvalitet 2. Du trenger ikke mer enn 520w, den holder i bøtter og spann Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Denne er hva du trenger: Enermax Noisetaker 600 Watt. Det er pure power! Har skjekket rundt, og finner ikke annet enn god omtale om denne psu'en. Virker som et naturlig valg! Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ja, nå er ikke Enermax til å spøke med. Slik som andre produsenter kan finne på å gjøre. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) prøv å let opp noen tester av Mist 500w fra microplex... den skal visst levere gode spenninger og lavt med støy... ikke noe fancy greier heller.. (den ligger på omlastningsentralen til posten i kr.sand på vei til meg nå....) edi: se også på brukererfaringene her. Endret 22. september 2005 av jalejale Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Kan anbefale MIST 500W, stille som få, og leverer stabil spenning selv under høy klokking Ser jo ganske bra ut også, stilig svart Eneste minuset er vel at den ikke er sleevet hele veien frem Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 må bare skryte litt... i dag fikk jeg min mist 500watter... sleeving-kit har jeg også kjøpt... kanskje jeg skal lage den modulær etterhvert også, men først skal den monteres, med min lathet så ligger den vel i boksen helt frem til neste helg også... men så ut som ordentlige saker... ikke så veldig stiv i prisen heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå