lardvader Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 For dere som har vært gjennom spillene, ta en titt her for mye spiffy info: http://www.planetxbox.com/shenmuedojo/Yu_Suzuki.shtml http://dynamic.gamespy.com/~shenmuedojo/fo...opic.php?t=1117 Og for alle dere andre: skaff dere en gammel dremcast og spill dem! (Shenmue II kan forøvrig spilles på XBOX) Shenmue 3 er duket for neste generasjon konsoller.... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Morsomt å gå på jobb og kjøre truck :!: Lenke til kommentar
Jonny Bruvik Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har spilt shenmue 2. Var et sinnsykt rått spill. Har uheldigvis ikke fått spilt nr 1, men gleder meg til 3'ern Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Jeg synes Shenmue 2 er bedre enn det første, men det er en god historie og begge er svært bra. I mine øyne er Shenmue 3 veldig etterlengtet, for 2'ern slutter akkurat da historien begynner å bli skikkelig spennende; kanskje litt skuffende avslutning, men også utrolig behagelig etter alt man har vært igjennom. Første gang jeg spilte spillene så hadde jeg begge to liggende. Hadde jeg hatt det tredje for hånden hadde jeg lagt ned et par døgn til med det samme. Jeg vet at uansett hvilken konsoll det kommer til så skal jeg ha! Må ha må ha! Lenke til kommentar
TurboTrond Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Håper bare at shenmue 3 kommer med japansk tale med engelsk tekst.! Har spilt både shenmue og shenmue 2 på Dreamcast. (Japansk tale.) Testet shenmue 2 på x-box og da begynte jeg nesten å grine av den syke dårlige talen på engelsk. Noe som hadde vært rått var om de hadde sluppet ut de tidligere kapittlene av spillet med oppdatert grafikk på x-box360,ps3 og pc. Det er ganske hull i hodet å ha kapittlene spredd utover flere consoler. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Om Shenmue 3 kommer på bane igjen ville det nok ikke være utenkelig å hvertfall få en gjenutgivelse av de tidligere spillene. Jeg spilte det første med engelsk tale - hvilket sugde! men man ble vant til det. Shenmue 2 var tross alt på japansk:) Har du sett videosnuttene fra Shenmue til Sega Saturn? Det er klipp fra begge de to første spillene. Lurer på hva som kommer til å skje med Shenmue Online. Jeg er ikke så utrolig fan av online rpg ettersom jeg har et vanlig liv å forholde meg til også; men konseptet virker spennende. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Shenmue er genialt, men kampene er enkle. Runnet Shenmue på Dreamcast, for å deretter kjøpe Shenmue 2 på Xbox. Begge på engelsk tale. Kan ikke fordra noe annet enn engelsk tale i spill. Har egentlig lite lyst på Xbox360, men må få med meg Shenmue 3. Håper det blir det siste spillet i serien. Lenke til kommentar
TurboTrond Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 hmm engelsk tale... Da liker du vel å se filmer som er dubbet også da.? Prøv shenmue 2 på DC med japansk tale og eng-tekst, så tro jeg du skifter meningen din. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Hadde de engelske skuespillerne vært proffe så hadde det hjulpet; spillet er skrevet på japansk og det ligger mest naturlig. Prøv japansk og du digger det! Enig at spillene kan være litt enkle, men de er fortsatt tidkrevende og utspiller en utrolig god spillhistorie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå