Gå til innhold

Noen som har spilt Shenmue? Venter på Shenmue 3?

lardvader

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Shenmue 2 er bedre enn det første, men det er en god historie og begge er svært bra.

I mine øyne er Shenmue 3 veldig etterlengtet, for 2'ern slutter akkurat da historien begynner å bli skikkelig spennende; kanskje litt skuffende avslutning, men også utrolig behagelig etter alt man har vært igjennom.

Første gang jeg spilte spillene så hadde jeg begge to liggende. Hadde jeg hatt det tredje for hånden hadde jeg lagt ned et par døgn til med det samme. Jeg vet at uansett hvilken konsoll det kommer til så skal jeg ha! Må ha må ha!

Lenke til kommentar

Håper bare at shenmue 3 kommer med japansk tale med engelsk tekst.!

Har spilt både shenmue og shenmue 2 på Dreamcast. (Japansk tale.)

Testet shenmue 2 på x-box og da begynte jeg nesten å grine av den syke dårlige talen på engelsk.

Noe som hadde vært rått var om de hadde sluppet ut de tidligere kapittlene av spillet med oppdatert grafikk på x-box360,ps3 og pc.

Det er ganske hull i hodet å ha kapittlene spredd utover flere consoler.

Lenke til kommentar

Om Shenmue 3 kommer på bane igjen ville det nok ikke være utenkelig å hvertfall få en gjenutgivelse av de tidligere spillene.

Jeg spilte det første med engelsk tale - hvilket sugde! men man ble vant til det. Shenmue 2 var tross alt på japansk:)

Har du sett videosnuttene fra Shenmue til Sega Saturn? Det er klipp fra begge de to første spillene.

Lurer på hva som kommer til å skje med Shenmue Online. Jeg er ikke så utrolig fan av online rpg ettersom jeg har et vanlig liv å forholde meg til også; men konseptet virker spennende.

Lenke til kommentar

Shenmue er genialt, men kampene er enkle. Runnet Shenmue på Dreamcast, for å deretter kjøpe Shenmue 2 på Xbox. Begge på engelsk tale. Kan ikke fordra noe annet enn engelsk tale i spill. Har egentlig lite lyst på Xbox360, men må få med meg Shenmue 3. Håper det blir det siste spillet i serien.

Lenke til kommentar

Hadde de engelske skuespillerne vært proffe så hadde det hjulpet; spillet er skrevet på japansk og det ligger mest naturlig.

Prøv japansk og du digger det!

Enig at spillene kan være litt enkle, men de er fortsatt tidkrevende og utspiller en utrolig god spillhistorie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...