Gå til innhold

Komplett forvirring, - er Komplett litt for lure nå?

Anbefalte innlegg

Jaja.. siden du sletta meldinga di (enter) så poster jeg den bare her jeg.. så det så :roll:

enter skrev:

Komplett kjørte tilbud på AMD-CPU:

AMD Athlon XP1800

på lager 2000+

kr 750,-

Så endrer naturlig nok lagerstatusen seg, og tilbudet blir som følger:

AMD Athlon XP1800

på lager 500+

kr 828,-

- Jeg mener Komplett skal selge ut det antallet som er angitt i tilbudet før de skal sette opp prisen. Det er neppe gjort her, - og da blir det hele feil.

- Så droppa jeg å bestille samtlige deler til 3 kontor-PC'er fra Komplett. Det kan jo hende det bare er slik at "ukens tilbud" er ute, - men det er noe ved presentasjonen som skurrer litt likevel ...

[ Denne Melding var redigert av: enter på 2002-08-15 11:30 ]

slutt - enter

_hva_?

Skal ikke en butikk får lov å kjøpe inn så mange cpuer den vil å kjøre tilbud på dem i en uke, for så å sette prisen "normalt" uten at noen gidder bruke energi på å kritisere dette.

Ukens tilbud varer som kjent en uke, og for å få en god pris må de sikkert kjøpe en del... er vel ganske naturlig pris-setting/lagerstatus...

Hvorfor skal de selge ut alt de har kjøpt?

Dette minner meg mye om diverse politiske partier og vedtak, leses "detalj styring". Alle butikker som skal ha ukens tilbud her på berget må ha det til det ikke er mere igjen på lager om det så skal vare en mnd.. eller 5!

Ærlig talt

[ Denne Melding var redigert av: SuperFly på 2002-08-15 12:08 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

meget kort og forenklet:

"tilbudet varer så langt lageret rekker, eller til dato: xx.xx.xxxx"

og i komplett's tilfelle, så går dato'en ut FØR lageret er tomt, slik at ALLE for handle til samme pris

(og om du skulle bestille ukens tilbud, og lageret er tomt, så regner jeg med at du får varen litt forsinket, men til tilbudspris!)

at komplett gir oss lagerstatusen sin rett i fanget er en god ting. du kan jo prøve å få til det samme med elkjøp/bonus/expert (hvor mange pc'er, kjøleskap, støvsugere har du ute på lageret?) at de skal selge ut lageret sitt før de endrer prisen igjen... for å si det slik: alle gjør det, komplett tør å gjøre dette åpenlyst!

go go komplett :smile:

Lenke til kommentar

Hehe, - her hjelper det ikke mye å slette meldinger. Hmmm, dårlig gjort :evil:

Dette er da ikke vanskelig, - det eneste som mangler i den informasjon jeg har fått (fått med meg) fra Komplett, - er utløpstidspunkt for tilbudet. Om Komplett skal operere med ukens tilbud, - bør Komplett angi tilbudsperioden. Ukens tilbud, - fra og til dato, - det har ikke jeg klart å få med meg.

Det bør med i annonseringen.

Om tilbudet ikke er tidsbegrenset, skal det antallet som er annonsert selges før prisen kan heves. Det er poenget. :smile: - så ingen bør skyte på meg. Jeg er helt uskyldig :lol:

Lenke til kommentar

Sakset fra komplett, under ukens tilbud:

Her er ukens tilbud på Komplett.no, uke 33. Tilbudet gjelder kun ved bestilling på web. Ukens tilbud endres normalt hver tirsdag, og gjelder i én uke. For detaljerte betingelser og oppdatert info, meld deg på vår E-postliste! Det gis ikke ytterligere webrabatt på ukens tilbud-produktene. Tilbudet gjelder ikke i butikkene.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-15 12:57, Insanity skrev:

Sakset fra komplett, under ukens tilbud:

Her er ukens tilbud på Komplett.no, uke 33. Tilbudet gjelder kun ved bestilling på web. Ukens tilbud endres normalt hver tirsdag, og gjelder i én uke. For detaljerte betingelser og oppdatert info, meld deg på vår E-postliste! Det gis ikke ytterligere webrabatt på ukens tilbud-produktene. Tilbudet gjelder ikke i butikkene.

Ja, - det står klart og tydelig det SuperFly! Bare å gå inn på ukens tilbud på Komplett det. :evil:

Jeg skjønner ikke hva du snakker om da, jeg skrev jo at det kunne være ukens tilbud :razz: :razz: :razz:

Lenke til kommentar

Altså, enter, du veit hva lagerstatusen på komplett.no er der for ? Sånn at du og jeg VEIT hva som komplett.no har på lager til enhver tid, og ergo slipper å bestille noe som tar lang tid å skaffe. "Ukens Tilbud" varer fra da annonsen blir lagt ut, til den blir erstattet med en ny. Normalt er dette tirsdag til tirsdag og det gjelder også selv om lageret går tomt. Da bare bestiller du den tingen og så sender komplett.no den når de får den inn, til den prisen som gjaldt når du bestilte.

BTW : å slette poster bare fordi du dret på draget blir for dumt. Da er det bedre å bare si "Oops, min feil :wink: ! " og bli ferdig med saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...