Gå til innhold

Poll: Hvilke Winamp versjon er best?


allyse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-15 17:32, SineTwo skrev:

Er det mulig å få "hakkfri" overganger fra en sang til en annen? F.eks. i en mix delt opp i 2 tracks, hadde det vært fint å få en clean overgang (winamp 2.x)...


Gå inn på output i options og sett på crossfade.

Quote:


Og - et spørsmål til, er det mulig å spille av divx o.l. i winamp? (slik overnevnte sa).


 

I 3'ern :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-15 17:28, Bitex skrev:

Det JEG lurer på er hvorfor Winamp3 kan spille enkelte filmer (divx,mpg) som mediaplayern bare spiller lyden på! Fikk ikke vist The Crow etter at jeg installerte XP, selv ikke etter oppdatert WMP+installert nimo codec pack. Men så testa jeg den i Winamp3..perfekt. Snodig?



 

fordi nimo codec pack ikke inneholder alle codec'er

Lenke til kommentar

Når jeg spiller mp3 pleier jeg å høyre-klikke på en mappe eller snarvei og "enqueue/play in winamp"

Denne win shell-menyen er ikke tatt med på Winamp 3. Det går kun å "enqueue/play" på filer(ikke mapper). UTROLIG IRRITERENDE! Liker ikke bruke playlist.

Det er jo forstålig at muligheten er tatt bort da siden det tar 1 minutt å enqueue 50 låter.

Går jo kjapt å hente inn låter til playlisten, så det er rart at "enqueue/play in" valget tar så lang tid.

Kult med crossfade og bedre skin muligheter da!

 

Må si at Winamp 2 er min favoritt og default, men jeg har selvfølgelig begge og synes 3'rn er helt kul. Den er langt i fra feilfri og den er treg og tung, så vi må vel vente på v3.6 eller noe før den er helt 100.

Lenke til kommentar

Winamp 2.8 er jo selvsagt best hvis du skal høre på musikk.

 

Winamp 2.8 med følgende plugins ruler villt!

 

 

-Sqrsoft Advanced Crossfader (konge plugin)

-TransparentFX (gjør winamp gjennomsiktig- dritkul)

-WowThing (gir heftig bass!)

-MilDrop (visual som rocker hardt!)

 

hvis dere ikke har disse plugin'ene så anbefaler jeg virkelig å laste de ned!

Lenke til kommentar

Den 2002-08-15 18:12, psilocybe skrev:

Quote:



fordi nimo codec pack ikke inneholder alle codec'er



 

Men det har jo ingenting å si for grunnen til at Winamp3 spiller disse filene, og ikke Mediaplayer. Har den innebygd masse hemmelige codecs ellerno da??

Installerte forresten alle sammen i Nimo bortsett fra de to det står i readme man ikke skal installe med mindre man har Matrox-kort.

 

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-08-16 01:50 ]

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Overrasker meg at ikke flere enn én person har nevnt den manglende DiskWriter funksjonen. Hva i all verden er poenget med å fjerne den fra v3?! Utolig idiotisk å fjerne en slik flott plug-in!

 

Du kan vel og merke laste ned en liknende plug-in, men med den må du manuelt dekode hver enkelt låt! Utrolig.. hvorfor har de fjernet så mye av det gode fra 2.xx?

 

_________________

c64.jpg

 

[ Denne Melding var redigert av: Nuffern på 2002-11-10 17:38 ]

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller bruker WinAmp 3 mye resusser ? Det tar jo så lang tid å få den opp... men jeg bruker den forde jeg spiller allle divXene i den.. grei nok....

 

Men den kunne vært kjappere. For der er 2.X glimrende.

 

 

 

_________________

[salsa] --==Sephiroth==--

 

[ Denne Melding var redigert av: Sephiroth på 2002-11-10 18:04 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...