Osse Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 For der jeg er kompetent til å ha kvalifisert mening om er akkurat på om programmet funger og er verdt kr 1000,-. På de andre punkten har full rett til å mine mer eller mindre godt begrunnete meninger. Var det ikke treig, jeg ble kalt siden jeg ikke heiv meg på hylekoret. En sak har alltid to sider og det blir ikke debatt dersom alle er på en side. Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) En sak har alltid to sider og det blir ikke debatt dersom alle er på en side. På en annen side er det ikke noe vits i å ta den andre siden for enhver pris, når all sunn fornuft og alle indisier peker i retning av at dette foretaket er noe som man burde holde seg langt unna om man ikke liker selvplaging. Endret 22. september 2005 av Jungel Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) det at programmet fungerer har vel ikke så forferdelig mye med temaet å gjøre, om det er verdt 1000kr er en subjektiv mening. poenget er spam fra k-soft, samt det å skrive opp kunder som ikke har noe med firmaet å gjøre,som også har prøvd å bli fjernet fra lista uten positivt resultat. Endret 22. september 2005 av Syfer Lenke til kommentar
Peter Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hei Osse, nå har jeg lest de fleste av innlegge dine vedrørende K-soft saken. Jeg skjønner hvor du vil, motsatt retning av alle andre. For deg teller det konkrete produktet mest, egentlig alt. Funker det, så funker det og alt er bra. For mange andre, inkludert meg, så er ikke produktet bare FAK 2000 eller hva det heter, men også kundeservice. Når K-Soft "selger" (om man kan kalle det det i dette tilfellet) produktet sitt, selger de også litt av seg selv. Det er en grunn til at mange kjøper produkter fra litt dyrere webshoper, selv om de sikkert kunne fått det litt billigere andre steder. Personlig sverger jeg nå til Netshop. Kan jeg få et produkt hos netshop, kjøper jeg det der fordi jeg vet at dersom jeg har noen problemer, er det bare å ringe, så yter de sitt fulle for at jeg skal bli fornøyd med produktet. Mitt inntrykk av K-Soft er litt som de reklamene du hører på radioen om dagen(en eller annen telebutikk). Etter at produktet er solgt, så vil bedriften ha så lite som mulig med deg å gjøre. Alt dreier seg om å selge produktet, mens det er null fokus på kundebehandling. At du ikke bryr det filla om kundeservice og salgsmetoder er din sak, men hvorfor komme her og snakke om produktet når temaet er bedriften i seg selv? Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 poenget er spam fra k-soft, samt det å skrive opp kunder som ikke har noe med firmaet å gjøre,samt har prøvd å bli fjernet fra lista. For ikke å glemme trådstarters erfaring, der han angivelig skal få tilsendt en gratis demoversjon av programmet, for deretter å bli fakturert 1000 kroner, og foretakets vrangvilje når det kommer til å løse dette. Og ikke minst den fraværende supporten og den meget mystiske motviljen mot å demonstrere produktet, selv om de i utgangspunktet sier at de kan gjøre det, mot tredobbel pris... Er dette en normal handlingsmåte fra et anstendig firma? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Når jeg var ung og studerte, jobbet jeg ekstra på en psykiatrisk avdeling. Der lærte jeg at det finnes en del folk i samfunnet som oppfører seg irrasjonelt. Tidligere hørte en ikke så mye fra disse. Gjennom internett har disse fått en stemme. Så dette hadde du ingen anelse om før? Hallo. Går det ann sier jeg bare Lenke til kommentar
storken Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 tro om osse er betalt i stillingen han sier jo bare god om k soft. tror han er ansatt Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) For der jeg er kompetent til å ha kvalifisert mening om er akkurat på om programmet funger og er verdt kr 1000,-. På de andre punkten har full rett til å mine mer eller mindre godt begrunnete meninger. Var det ikke treig, jeg ble kalt siden jeg ikke heiv meg på hylekoret. En sak har alltid to sider og det blir ikke debatt dersom alle er på en side. INGEN andre enn deg er interisert i funksjonalieten i programmet. Glem det. Vi snakker om K-softs foretningsmetoder[punktum] Du har jo også blandet kortene litt her og der, bla påstår du trådstarter i forrige tråd er den som har lagt ut programmet på nett. Så vidt jeg kan se er det en helt annen person som gjorde det for flere år siden. Når du en skjelden gang ikke sankker om programmet eller blander kortene er du merkelig positiv til foretningsmetodene til firmaet. Edit: og forresten, at firmaet ikke markedsfører en demoversjon er ikke det samme som at de ikke har det, eller ikke sender fullversjon som demo til enkelte potensielle kunder. Det er selvsagt fullt mulig. Med utgangspunkt i det geniale nettstedet er jeg vel heller ikke så overrasket over at de ikke har nedlastingsmuligheter eller for den sakens skyld, evnen til å lage en begrenset demoversjon. Basert på alt dette må jeg si jeg lenge har lurt på om du får god godtgjørelse av k-soft for arbeidet ditt her. Som sagt jeg bare lurer, det er ikke en påstand. Når du så standhaftig forsvarer bruk av f.eks registerte varemerker og logoer på en helt uaksepteabel måte bør enhver gjøre seg slike tanker om man skal he et kritisk forhold til hva men finner ute på nett. Når alt det er sagt har du helt rett; uten deg ville ikke diskusjonen blitt så morsom :-) Endret 22. september 2005 av Babelfisken Lenke til kommentar
liveman Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Hei alle dere. Ser i diskusjonen at det kommer opp mange ting. Åpenbart er svært mye missforstand ute og går. Vi kan ikke her bruke tid på å korriger alt, men la meg nevne 2 av de viktigste områdene. 1. Spam. Hvis dere får email uten å selve ha bedt om det, har noen annen klart å melde inn deres adresse. Bruk da linken i emailen til å slette dere. Da får dere ikke flere mail. Alt. kontakt oss med adressen dere vil ha slettet. Vi ønsker ikke å ha noen på vår mailliste som ikke ønsker å være der selv. Men falsk innmelding rammer dessverre alle større aktører i markedet. Derimot sender vi ut reklamefakser på linje med Dell, SAS, mm. Dette gjør idag mange større bedrifter. Hvis dere får reklame per faks og ikke ønsker det så send den i retur med nummeret dere vil ha slettet, så kommer ikke flere fakser. 2. Vedrørende våre kunder/ referanser. Vi har per idag over 11.000 norske bedrifter som kunder. Mange bruker Fakt 2000, andre bruker Kalkyl 2000, Kunde Kontroll eller Lager 2000. Vi går kun ut med ærlig informasjon. Ellers kan en bli saksøkt for feilaktig informasjon. Mesteparten av våre kunder er småbedrifter og der er Fakt 2000 meget populært. Men også svært mange større bedrifter i Norge er også kunde av oss på den ene eller andre måten. Mange, mange flere enn de som oppgis på hjemmesiden. De er kun noen få eksempel. Enkelt er det via Hovedkontoret, men de fleste via en lokalavdeling. Et eksempel er Tine. Der har vi 3-4 større meierier som bruker et eller flere av våre programmer. Men ikke hovedkontoret. Vårt program er ikke deres hovedprogram, selv om et meieri brukte Fakt 200 for sin fakturering midlertidig i noen måneder. Siden har vi mengder av butikker fra alle dagligvare kjeder som kunder osv osv. Vi skriver ikke på hjemmesiden at dette er referanser. Vi skriver at det er våre kunder. Grunnen til at vi ikke går ut med referanser med navn og tlf nr, og at vi kun nevner firmaer som er så store at en ikke kan spore hvilken person som bruker det, er enkel. Vi vil beskytte våre kunder. Vi hadde kanskje solgt enda bedre om vi gikk ut med fulle referanser, men vi vil beskytte våre kunder. Dette fra folk som av for oss uforståelig grunn, går ut med falske anklager og sjikane, slik som dere selv har lest. Vi vill beskytte våre kunder fra slike folk. Vi trodde ikke det skulle være nødvendig, men når vi begynte selge rimelig, fikk vi dessverre problem med en liten prosent som oppfører seg rart og såg behovet å beskytte våre kunder fra lite hyggelige og sjikanerende telefonsamtaler. De store majoriteten av vår over 11.000 bedriftskunder er nøyde kunder. En bygger ikke opp en fremgangsrik bedrift gjennom å være uærlig. Ønsker dere en fortsatt god dag. Med Vennlig Hilsen Emanuel Karlsson Daglig Leder K-Soft Norge AS Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ikkje la denne diksujsonen bli eit personagrep, verken mot firma eller andre forumbrukarar. Om nokon forsvarer produktet ut frå å ha testa det så betyr ikkje det automatisk at personen er kjøpt og betalt. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Du har rett der , for meg er det at et produkt fungerer som det skal, ikke bare det viktigste, men det jeg bedømmer en bedrift etter, leverer en bedrift et produkt som yter bra i forhold til pris, ja så handler jeg der. Og jeg er ikke redd for å kritisere ting som irriterer meg med en hvilken som helst bedrift. Men mange tråder vedr, dårlig service av flere bedrifter, viser at det er håpløst for en bedrift å forsvare seg mot anonyme anngripere, med noen ganger gode argumenter, ispedd en masse tøv. Derfor ser jeg det som min plikt å stille spørsmålstegn med mange av anngrepene, særskilt når de kommer i slike harde ordelag som det har gjort i denne saken. Er en urett begått - sikkert Er dette en urett så stor at den skal utsettes med tildels massiv useriøs kritikk, ispedd noe seriøs og vel begrunnet kritikk. Som i værste fall kan bety en manns levebrød. Og utfra mange av de meget håpløse og tildels kunnskapsløse innlegg vedrende programmet, tåpelige ting som å dra inn websiden, hotelladresse i statene uten å ha kunnskap om hvorfor. Det synes jeg ikke produktet fortjener , å bli uthengt så til de grader her på forumet og i humortråd på google. Når det i tillegg av motparten begås klare lovbrudd, som ikke beviste påstander ang svindel, ikke rettsavgjørelse, utlegging av copyrigt programvare for nedlasting. Da grenser motpartens bestrebelser til de fanatiske når det gjelder å sverte firmaet. Ja da er det pådtide for meg å ta på meg kappen som "Djevelens Advokat" "Flirer" Følgende har jeg konstantertt ang firma. Possitivt Produktet funger - Iallefall sålangt som jeg har testet Prisen virker ok, dette i forhold til det jeg ser er målgruppene. Negativt Eieren kan ikke markedsføring Eieen kan ikke kundebehandling Eieren svare håpløst for seg her på forumet. Men om han fortjener å miste levebrødet for de negative sidene, det syns jeg ikke, så lenge produktet er rimelig ok. Edit: Joda siste innlegg fra han var ikke så ille "flirer" Og det kom så mange innlegg at jeg egentlig ikke så hvem jeg svarte her. Og joda jeg har forstått at dere overhode ikke er intresert i produktet, men i og ta firmaet Edit oysfaerg Skrevet 22/09/2005 : 16:37 Osse & Jungel -- Det finnes en redigeringsknapp til hvert innlegg - bruk den istedet for å lage nye innlegg for hver eneste setning. Her hagler det jo med innlegg, en mister tråden helt ved å eitere for mye, prøver å editere de værste skrivefeil. Blir jo ikke riktig med bare edit her. Kommer jo ny påstander inn hele tiden. Som nå når jeg skal skrive. Det er jo tydelig at det er mannen Dere skal ta og ikke produktet. Så bare det står nye eiere bak programmet, så er dere vel fornøyd. Ikke det at jeg hevder at det er det beste fakturaprogrammet til kr 1000,-. Dere er akkurat like ille som meg når jeg tar på meg fjortis drakta og kommer med masse svada om cpu'en Intel, når det er firmaet Intel jeg ikke kan fordra. Edit: Mens egentlig syns jeg Intel har mange gode CPU'er, men det er ikke lov til å quate denne setningen i noen tråder hvor jeg er anti Intel Endret 22. september 2005 av Osse Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Vi skriver ikke på hjemmesiden at dette er referanser. Vi skriver at det er våre kunder. Grunnen til at vi ikke går ut med referanser med navn og tlf nr, og at vi kun nevner firmaer som er så store at en ikke kan spore hvilken person som bruker det, er enkel. Vi vil beskytte våre kunder. Vi hadde kanskje solgt enda bedre om vi gikk ut med fulle referanser, men vi vil beskytte våre kunder. Dette fra folk som av for oss uforståelig grunn, går ut med falske anklager og sjikane, slik som dere selv har lest. Vi vill beskytte våre kunder fra slike folk. Riiiiight. Beskytte dem mot mennesker som hører hjemme på institusjoner, der du selv hadde sommerjobb, var det ikke så, Emanuel? Det ser for meg ut til at den man bør beskyttes mot her er K-Soft/Emanuel, ikke misfornøyde kunder som etterspør referanser. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Osse & Jungel -- Det finnes en redigeringsknapp til hvert innlegg - bruk den istedet for å lage nye innlegg for hver eneste setning. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) 1. Spam.Hvis dere får email uten å selve ha bedt om det, har noen annen klart å melde inn deres adresse. Bruk da linken i emailen til å slette dere. Da får dere ikke flere mail. Men falsk innmelding rammer dessverre alle større aktører i markedet. Derimot sender vi ut reklamefakser på linje med Dell, SAS, mm. Dette gjør idag mange større bedrifter. Hvis dere får reklame per faks og ikke ønsker det så send den i retur med nummeret dere vil ha slettet, så kommer ikke flere fakser. 2. Vedrørende våre kunder/ referanser. Vi har per idag over 11.000 norske bedrifter som kunder. Mange bruker Fakt 2000, andre bruker Kalkyl 2000, Kunde Kontroll eller Lager 2000. Vi går kun ut med ærlig informasjon. Ellers kan en bli saksøkt for feilaktig informasjon. Mesteparten av våre kunder er småbedrifter og der er Fakt 2000 meget populært. Men også svært mange større bedrifter i Norge er også kunde av oss på den ene eller andre måten. Mange, mange flere enn de som oppgis på hjemmesiden. De er kun noen få eksempel. Enkelt er det via Hovedkontoret, men de fleste via en lokalavdeling. Et eksempel er Tine. Der har vi 3-4 større meierier som bruker et eller flere av våre programmer. Men ikke hovedkontoret. Vårt program er ikke deres hovedprogram, selv om et meieri brukte Fakt 200 for sin fakturering midlertidig i noen måneder. Siden har vi mengder av butikker fra alle dagligvare kjeder som kunder osv osv. Vi skriver ikke på hjemmesiden at dette er referanser. Vi skriver at det er våre kunder. Grunnen til at vi ikke går ut med referanser med navn og tlf nr, og at vi kun nevner firmaer som er så store at en ikke kan spore hvilken person som bruker det, er enkel. Vi vil beskytte våre kunder. Vi hadde kanskje solgt enda bedre om vi gikk ut med fulle referanser, men vi vil beskytte våre kunder. Dette fra folk som av for oss uforståelig grunn, går ut med falske anklager og sjikane, slik som dere selv har lest. Vi vill beskytte våre kunder fra slike folk. Vi trodde ikke det skulle være nødvendig, men når vi begynte selge rimelig, fikk vi dessverre problem med en liten prosent som oppfører seg rart og såg behovet å beskytte våre kunder fra lite hyggelige og sjikanerende telefonsamtaler. De store majoriteten av vår over 11.000 bedriftskunder er nøyde kunder. En bygger ikke opp en fremgangsrik bedrift gjennom å være uærlig. Ønsker dere en fortsatt god dag. Med Vennlig Hilsen Emanuel Karlsson Daglig Leder K-Soft Norge AS 1. Spam: Som ALLE vet er det verste du kan gjøre med spam er å klikke på linken: Jeg ønsker ikke flere "nyheter" fra "det fantastiske firama". Det er nemelig det samme som å verifisere adressen din og den er plutselig langt mere verd på det verdensomspennede spam markedet. Falske innmeldinger er nok svært vanlig av ovennevnte grunn, men falsk registrering med gyldig adresse er svært uvanlig og er ikke grunnen til at en bitte liten spamaktør som k-soft har så mange uønskede registrert hos seg. Det har man sørget for selv eller kjøpt "vaskede" spamlister i gråmarkedet (der man selv opererer) Spammere er jo selvsagt selv massivt utsatt for spam :-) 2. Referanser: Du sier at 3-4 større meierier er deres kunder. Da kan du vel oppgi hvem det er så kan vi rakst avklare om du bedriver løgn eller snakker sannt. Jeg har svært gode kontakter på noen meierier og har ingen problemer med å finne et par meieribestyrere som kan sjekke opp påstandene. Svidt meg bekjennt bruker alle Tine meieriene Intetntia som system integrator og Movex til regnskap/lagerhold/salg/MRP... Dette ble innført på konsernbasis for ca 5 år siden. Synnøve Finden bruker Visma. Derfor er jeg veldig nysgjerrig på hvilke som bruker deres program. FYI: Raufoss våpenfabrikk opphørte å eksistere om trent på den tiden du registrerte ditt første selskap, men om du vil kan jeg sikkert finne ut om det er Nammo, Plastal, Ragasco, Raufoss Technology Hydro Raufoss Aluminium eller noen av de andre selskapene i Raufoss næringspark som bruker dette. De nevnete m.fl. er/var nemmelig alle kunder av de firma jeg har jobbet for de siste 10 årene. Du mener vel helst at dere vil beskytte deres egene løgner tenker jeg. Da blir det for tynnt at du ikke vet forskjellen på hva som er franchise drevne butikker/stasjoner og ASA selskaper. Det er ASA-selskapets eide logo og navn du bruker. Men det er klart, det høres unektelig bedre ut med STATOIL enn "statol'n på Biri" men noe mer lovlig blir det ikke. Den sikreste måten å unngå hets og påstander fra andre er å ordne opp med kunden. Når dette ikke er mulig pga kundens vrangvilje vil denne likvel fort snakke for døve ører når alle fornøyde kunder kommer frem. Ikke minst er skikkelige referanser det viktigste verktøy i så henseende. Det er noe alle serøse firma streber etter. Der har altså ingen, "for å beskytte kundene" Je je, som det er bemerket tidligere her: et "fremgangsrikt" enkeltmannsfortak gjennom 10 år som først i år ble registert som as. Et fremgangsrikt AS der hele syret bor på et hotel i USA. Et "fremgangsrikt" selskap som antagelig har underbetalt skoleungdom som står å mater faksen med nummer. Joda det høres ut som rene suksesshistorien det. Endret 22. september 2005 av Babelfisken Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 K SOFT Emanuel Karlsson Organisasjonsform: Enkeltpersonforetak Forretningsadresse: Søndre Elvikvei, Åsa 3512 HØNEFOSS Kommune: RINGERIKE K-SOFT NORGE AS Organisasjonsnummer: 988 251 178 Forretningsadresse: Søndre Elvikvei, Åsa 3512 HØNEFOSS Kommune: RINGERIKE Organisasjonsform: Aksjeselskap Vedtektsdato: 20.05.2005 Formål: Utvikling og salg av egenutviklet programvare, herunder eie og drive tilsvarende virksomhet i gjennom andre selskaper. Kapital: NOK 100.000,00 Daglig leder: Rune Emanuel Karlsson K-Soft Data AB Ole Karlsen Box 2826 187 28 Täby fax-no: +46 8 514 00 181 phone: +46 8 514 00 180 Bland våra kunder kan nämnas: ABB, Statoil, Coca-Cola, Saab, Electrolux, Radisson SAS, Ford, Shell, Toyota, ISS, Hertz (lyder det kjent) Ok, så det er ett norsk enkeltmannsforetak (ansvarlig selskap) K Soft eid av Rune Emanuel Karlsson, 2905 Sheridan Street 33020 Hollywood Florida, USA igjenn som eier K-Soft AS (Norge) og K-Soft AB (Sverige). Det ville forresten ikke forbause meg om "Ole Karlsen" den samme som Rune Karlsson. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Derimot sender vi ut reklamefakser på linje med Dell, SAS, mm. Dette gjør idag mange større bedrifter.Hvis dere får reklame per faks og ikke ønsker det så send den i retur med nummeret dere vil ha slettet, så kommer ikke flere fakser. Blir gøy å se.. skal sende retursvar der jeg ber om å ikke få tilsendt flere faxer fra dere neste gang det "piper" i fax`en på jobben min. Så er det bare å vente og se om det kommer flere i ettertid Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Osse: Din intensjon er edel nok men jeg forstår egentlig ikke hvorfor du forsvarer en bedrift som praktiserer en uholdbar praksis mht markedsføring og kundebehandling. Det er det vi snakker om her, ikke produktet i seg selv. Ut fra konkrete overtramp er indisier som styrker beviset om at firmaet er useriøs (som program-layout, webdesign og hvor eiers bostedsadresse) av allmen interesse. At forum er nåtidens jungeltelegraf, også når det gjelder kritikk av produkter og firma tror jeg du får leve med. Dersom firmaet mener det kommer fram mye negativt får de: A - begynne å oppføre seg B - forklare seg C - eventuelt prøve grove beskyldninger for retten Til nå er ingenting av dette gjort og da synes jeg det virker litt far out at du påtar deg rollen som "Djevelens Advokat". Dersom de ikke klarer å forsvare seg selv, eller har _flere_ kunder som har positive kommentarer og kan _utjevne_ kritikken blir postene dine mer irriterende enn de er utslagsgivende for hvordan jeg ser på saken. Å diskutere for diskusjonens skyld finnes det vel et OT-alternativ for? Hvorvidt du personlig godtar "alt" så lenge produktet er "ok" er heller ikke spesielt relevant. Jeg tør påstå at du utgjør en minoritet av forbrukerne. At du mener vedkommende ikke fortjener å miste levebrødet er også meningsløst å diskutere. Dersom de har et godt produkt og kundene blir fornøyde vil det selge seg selv - dersom det ikke forholdet seg slik vil naturen gå sin gang. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Osse, det er ikke mannen, men et tvers igjennom useriøst selskap som skal avkles for det det er. Internet er et medie som er nytt for mange og på godt og vondt kommer alles mening ut. IMHO er det mest til det gode. HW er i så måte et utmerket eksempel på hvor man kan finne mye god info, både gjennom prisguide, webshop guide og form. Alt må taes med en klype salt og til slut er den en selv som må ta ansvar for egene valg. Jeg synes det er ganske lett å skille mellom virkelig informasjon og sladder og møkk. Det geniale med denne tråden er jo at K-soft og REK drar seg sjøl ned i gjørma jo mer han uttaler seg. Måten han uttaler seg på, påstandene alt sammen bekrefter i grunnen hva de fleste her har intrykk av; tvers igjennom userøst fortak. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Skal vi sjå: Storken og Babelfisken tror jeg er ansatt, eller får betalt Ka du sei Emanuell, gjør æ mæ fortjænt tel stillinga som, markedsrådgiver og brannslukker Fikk iallefall et par øl på puben av de som bruker mitt gamle regneark i Lotus til å fakturere, men husk kun Mack øl, dersom vi treffes. Dette er tydeligvis en tråd hvor det er tillatt med alle mulige former for spekulasjoner og påstander, så lenge det sverter k-soft. Her er det altså topp kvalitet på innleggene. Finnes ikke snev av beskyldninger, anntageler og løse på stander. Eller la meg se: Sitat fra Brukermodorator El-Lasso Det ville forresten ikke forbause meg om "Ole Karlsen" den samme som Rune Karlsson. Sitat fra Bablefiseken Du mener vel helst at dere vil beskytte deres egene løgner tenker jeg. Et "fremgangsrikt" selskap som antagelig har underbetalt skoleungdom som står å mater faksen med nummer. Er det slike utsagn som gjør denne tråden seriøs, eller gjelder det bare å anta og synse værst mulig ?? Edit: Mye tyder på at El-Lasso og Babelfsiken er ansatt hos en konkurent, dettte med formål å rydde en plagsom kokurent av veien. Og joda jeg har trådd over streken nå, eller har jeg grunnlag for mine anntagelser her Edit: Lurer på om jeg burde rapportere meg selv, syns jeg var ganske kvass i mine anntagelser, Endret 22. september 2005 av Osse Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Et Mye tyder på at El-Lasso og Babelfsiken er ansatt hos en konkurent, dettte med formål å rydde en plagsom kokurent av veien. Nei, men jeg er ansatt i ett av de firmaene som fremkommer på den såkalte referanselista til K-soft. Ellers er det du kaller spekulasjoner utelukkende basert på opplysninger fremkommet i denne og den andre stengte tråden samt det som ligger tilgjengelig på selskapetsnettsider og de flyktige svarene daglig leder selv har kommet med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg