xgroove Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Jeg kunne gjerne tenkt meg å få litt kritikk, ris som ros for dette bilde. Fotograferte det i Paris i sommer og det er bilde av den ene foten til eiffeltårnet. Når det gjelder redigering så har jeg cropa litt + en BW justering. Endret 21. september 2005 av xgroove Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Fint bilde, men alt for tomt. Med ingenting i øvre høyre hjørne blir det kjedelig. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Enig. Fint, men ikke spennende Lenke til kommentar
Zork Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 De diagonale linjene og buen gir bildet en voldsom dynamikk og 'fart' synes jeg. Har også veldig sansen for bruken av bildeflaten og tomrommet. Mulig skyggene på tårnet kunne vært lysnet litt, men mulig det hadde gjort bildet for 'rotete' også. Meget bra - skriv ut i stort format og heng det på veggen Lenke til kommentar
engekri Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg tror jeg ville brukt litt mindre brennvidde å fått med litt mer av tårnet oppover, ikke altformye, men litt. Det kunne blitt litt mer spennede med litt, ikke mye, men litt skyer på den hvite flaten oppe til høyre. Lenke til kommentar
xgroove Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Takker for kritikken:) For å være helt ærlig så var ikke bildet særlig gjennomtenkt, men etter en liten session i PS så syntes jeg det var passende om jeg gjorde det om til BW. Når det gjelder tomrommet så er det bevisst, følte det skapte mer fokus på tårnet enn selve helheten i bildet. Prøvde også å justere opp lysstyrken i skyggepartiene, men jeg følte det ble litt rotete som nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå