Henning L Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Trenger Screen Protectors og et Wi-Fi SD card til min Tungsten T5. Noen som vet om nettbutikker (helst norske) eller forhandlere i nærheten av Oslo som selger dette. Har hatt inne bestilling på expansys lenge nå, men de får aldri inn varene. Varene det er snakk om: PalmOne Wi-Fi SD card Screen Protectors (nederst på siden) Lenke til kommentar
zand Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Her får du begge deler: http://www.idedata.no/ Lenke til kommentar
Henning L Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 arg, også så dyrt. den wi-fi kortet koster dobbelt så mye der. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 arg, også så dyrt. den wi-fi kortet koster dobbelt så mye der. Ellers så har man alltid eBay som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Gå for Ebay, bare sørg for at selgeren er til å stole på. Idedata er sinnsykt dyre på det meste Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 arg, også så dyrt. den wi-fi kortet koster dobbelt så mye der. Har du husket på å legge til moms på 25% på varen hos expansys? De har nemlig priser uten moms. I tillegg kommer også moms på frakt og et tollgebyr på 120,- fra posten/annen leverandør. Lenke til kommentar
Henning L Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 spurte folka på eXpansys om det var med eller uten moms, og de sa at frakt og moms var inkludert i sluttsummen... blir spennende å se hvor mye dette koster til slutt da :/ men nå har de i alle fall fått inn varene, så jeg gidder ikke rote mer. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hei. Jeg fikk en palm m515 av jobben for en veldig billig penge. Det står at den kan kobles til et gps system, er det noen som vet hvor man kan få tak i dette? Eller er det kanskje en fordel å kjøpe en brukt kartplotter designet for bil istede? Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ingen som vil råde meg til noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå