Jimmy Pop Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Hadde ikke det vært litt kult med HW som webshop? Jeg hadde lett handlet der. I allefall hvis prisene ikke var for høye... Men men. Visste egentlig ikke hvor jeg skulle poste. Ville bare få ut denne tanken som har surret inne i hodet mitt en stund... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Vel...d hadde vert kult, men om det er mulig er en annen sak, og om at de som styrer hw.no vil det...det er en annen sak. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Quote: B|Real skrev (2002-08-15 11:32):Vel...d hadde vert kult, men om det er mulig er en annen sak, og om at de som styrer hw.no vil det...det er en annen sak. Det blir faktisk en tredje sak ettersom det ikke er samme. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Etter å ha lest alle de svindelforsøkene brukerne her prøver seg med, samt alle de problemene de steller istand straks noe går litt skeis - tror jeg nok aldri hardware.no overhodet tør å tenke på å starte som forhandler en gang. Lenke til kommentar
Atrof Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Skjønner ikke helt spørsmålet , pga. alle er vel bedre tjent med at HW.no er nøytrale og objektive når det gjelder produkter og webshopper. ( bare en tanke ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå