Rostad Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det der så ikke helt godt ut det Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 hehe. har et arr på hver side av det høyre låret etter at jeg klarte å få ei jernstang tvers gjennom låret (litt vanskelig å få bilde av begge arra Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hva med og sende 2 bilder da? Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) bah, digital kameraet mitt er ødelagt.... kan vel beskrive da: * et arr på venstre hånd etter "homsetesten" * et arr på venstre tommel som ser ut som en "L", etter jeg syntes det var lurt å holde nedfor et tre jeg hakket på med en stor kniv * arr på venster hånd like over "homsetesten" etter myggstikk * fint rett arr på venstre ringefinger etter glasskår * arr på venstre langefinger etter jeg oppdaget at det var hull i grytekluten * arr på høyre langefingerknoken etter blod/femmer * arr på høyre peke finger etter fiskekrok som gikk inn og ut litt lengre ned * stort stygt arr på 1x1 cm på hlyre underarm, da jeg fant ut at søskenbarnet mitt hadde lange negler * arr over høyre hånds pulsåre etter den gangen jeg datt ned fra et tre og hekta armen i en gren * hvit stripe (knapt synlig) over begge håndflatene etter den gangen jeg tok ut pizzaen uten grytekluter (ikke med vilje) * arr på 2x5 cm like under høyre albu, sykkel+stor fart x høy fortauskant : asfalt = smerte * arr på hake, var liten, fin krukke, jeg stikke hodet oppi krukken, krukken sitter fast * arr (knapt synlig) under høyre øry etter isklump * arr over høyre øyenbryn (ser ut som en utdypning) etter møte med ski i slalombakke * arr på høyre høret fra jeg var liten. min mor likte å klippe meg selv * arr på ryggen etter fjerning av føflekk * arr på ryggen, min venns hemmelige angrep... laaaange negler dyyypt inn * arr rett over junior etter kirurgisk inngrep * 3 arr som overlapper hverandre på høyre kne etter knall og fall * et annet arr på hlyre kne etter morsomheter på trehjulssykkel * et 2mm dypt kutt på 3cm under høyre fot etter bading * samme arr på venstre kne * 1cm langt arr over venstre tå etter bading det var vel alt verd og nevne... Edit: glemte et 1mm dypt og 2cm langt kutt under venstrefoten etter bading Endret 3. oktober 2005 av AftaBurn Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 I dag fikk jeg et hundebitt på låret når jeg skilte to hunder som sloss.... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 :O har 17 arr på venstrehanda (fra håndlettet til fintertuppene) webcameraet er for dårlig til at det viser noe Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Har ikke så mange arr jeg. Endret 3. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) har et 6 cm langt arr 1 cm unna pikken.. Tror ikke jeg gidder ta bilde, men det var en liten operasjon som var synderen Endret 4. oktober 2005 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 har et 6 cm langt arr 1 cm unna pikken.. Tror ikke jeg gidder ta bilde, men det var en liten operasjon som var synderen Bare sydd igjen noe eller Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Brakk armen, ble skjev, satt i plate.. Og da fikk jeg et fint arr ( Dårlig jobb av leger? ) Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Arr etter blindtarmoperasjon Langt arr på høyre kne etter operasjon. Arr etter knall og fall under venstre kne Diverse småarr i panna etter knall og fall. Arr på høyre pekefinger etter betennelse på grunn av flis i fingeren. Ble operert i fingeren uten bedøvelse av en gal turnus lege. Dette var på begynnelsen av 80-tallet så helse Norge var tydeligvis ikke kommet så langt da. Turte ikke sette lokalbedøvelse på barn...Jeg skrek så høyt jeg klarte gjennom hele operasjonen. Endret 4. oktober 2005 av cremaster Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Tøft arr Sc0oT True Endret 4. oktober 2005 av christer-R Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 har et 6 cm langt arr 1 cm unna pikken.. Tror ikke jeg gidder ta bilde, men det var en liten operasjon som var synderen Bare sydd igjen noe eller Jepp :!: Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Tøft arr Sc0oT Thx.. I feel so cool :!: Endret 4. oktober 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Auauau. Dette er tatt for rundt to år siden, da kjæresten min skadet seg. Ser så vondt ut. Hele ryggen ble skrapet opp også Seff latet han som det ikke gjorde noe vondt da Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvordan klarte han det der? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvordan klarte han det der? Skulle leke bajas på sykkel på vei hjem fra badestranden. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hehe, been there done that Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå