Gå til innhold

Vis dine arr og sår her!

ADT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte om det der ja ADT. Helt sykt! Men det er jo bedre enn å dø.

Tja, kan vel diskuteres, jeg hadde ALDRI gjort det, ville heller sovnet inn... :ermm:

Litt vanskelig å si. Han tok jo affære da han så at armen hans begynte å råtne. Hvis jeg hadde merket at armen min hadde råtnet i en slik situasjon tror jeg at de fleste ville ha kommet på slike tanker - men det er seff lettere sagt enn gjort ;--)

En ting er å kutte. Han måtte jo også brekke armen først

Om han måtte brekke den først er vel ikke sant...

Han kunne helt sikkert ventet til slutt med det og kanskje sagd gjennom beinet i stedet..? Hadde han ikke en svis army knife elns da?

Ikke alle er like "heldige" som Lumpy :lol:

Edit: Gikk vist ikke ann å direkte linke til filmene, men uansett; Trykk på linken og trykk deretter på "Play It" under "Out on a Limb"! Episode nr. 2 på den sida.

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
har et arr på haken, men vises ikke så godt. sydde tre sting etter at storebror dytta meg inn i stuebordet :no: (vi var små og kranglet)

så har jeg diverse arr på knærne!

Hvorfor har alltid damer blåmerker på leggene? :p

Kan ikke snakke for alle jenter, men søskenbarnet mitt før stort sett sine blåmerker via alkohol ;)

Edit: Og med det mener jeg alkoholens innvirkning på balansen, ikke at hun sloss...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

har et 5x5mm arr på min venstre langefinger etter den dagen jeg fant ut at det var hull i gryteklutene. har også en liten hvit stripe (knapt synlig) etter den gangen jeg dagdrømte og tok ut pizzaen uten grytekluter. merket det ble iskaldt på hendene 1sek etter jeg hadde grepet tak i den :p

kan ta noen bilder av arrene mine i morra... gidder ikke nå... trøtt

Lenke til kommentar
har et 5x5mm arr på min venstre langefinger etter den dagen jeg fant ut at det var hull i gryteklutene. har også en liten hvit stripe (knapt synlig) etter den gangen jeg dagdrømte og tok ut pizzaen uten grytekluter. merket det ble iskaldt på hendene 1sek etter jeg hadde grepet tak i den :p

kan ta noen bilder av arrene mine i morra... gidder ikke nå... trøtt

hehe :!: :!:, har en kamerat som er flink til å dagdrømme så tenkte på han når jeg leste dette :), hadde vært litt tidig å sett deg ta ut pizzaen ja :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...