BigJackW Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Skada meg litt i militæret... PS: Bildet er tatt med mobilen, så fargene er feil, blodet ser rosa og falskt ut. WTF!! Hvordan greide du det der? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Hørte om det der ja ADT. Helt sykt! Men det er jo bedre enn å dø. Tja, kan vel diskuteres, jeg hadde ALDRI gjort det, ville heller sovnet inn... Litt vanskelig å si. Han tok jo affære da han så at armen hans begynte å råtne. Hvis jeg hadde merket at armen min hadde råtnet i en slik situasjon tror jeg at de fleste ville ha kommet på slike tanker - men det er seff lettere sagt enn gjort ;--) En ting er å kutte. Han måtte jo også brekke armen først Om han måtte brekke den først er vel ikke sant... Han kunne helt sikkert ventet til slutt med det og kanskje sagd gjennom beinet i stedet..? Hadde han ikke en svis army knife elns da? Ikke alle er like "heldige" som Lumpy Edit: Gikk vist ikke ann å direkte linke til filmene, men uansett; Trykk på linken og trykk deretter på "Play It" under "Out on a Limb"! Episode nr. 2 på den sida. Endret 28. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Skada meg litt i militæret... PS: Bildet er tatt med mobilen, så fargene er feil, blodet ser rosa og falskt ut. WTF!! Hvordan greide du det der? Les postene under bilde du... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Skjedde nå nettop. er mye verre enn det ser ut som, ka nse fettklumper osv. Og større også. Slo til et vindu Lenke til kommentar
ADT Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Slår man i stykker vinduer i biler, fortjener man ikke bedre Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Slår man i stykker vinduer i biler, fortjener man ikke bedre Joa, var en sånn her: Skulle slå til karmen inni huset for og få opp vinduet. Så bomma jeg så knuste vinduet. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Skulle slå til karmen inni huset for og få opp vinduet. Så bomma jeg så knuste vinduet. Hvorfor har ikke folk videokamera stående når slike ting skjer Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Skulle slå til karmen inni huset for og få opp vinduet. Så bomma jeg så knuste vinduet. Hvorfor har ikke folk videokamera stående når slike ting skjer Vel jeg ba kameraten om og hente mobilen sånn at jeg kunne ta bilde Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 http://home.no/psilocybe/split/DSCF0009.JPG Nyahaha. Ikke for jenter. ^^ hva er poenget med det? Hva er poenget med piercinger? Hva er poenget med tattoveringer? Hva er poenget med langt hår? Hva er poenget med kort hår? Hva er poenget med [sett inn hva som helst som har med utseenede å gjøre her] Osv... Get it? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hva er poenget med å kritisere folk som kritiserer folk? Fikset! Got it. Har ett arr. På lillefingeren. Fikk det på en trehjulsykkel da jeg var 3-4 år. Er veldig stolt av det. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 http://home.no/psilocybe/split/DSCF0009.JPG Nyahaha. Ikke for jenter. ^^ Hjelp, hva har du gjort? Skjært rett inn? Gjorde det ikke mektig vondt? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 hvorfor vil folk se dette her? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 hvorfor vil folk se dette her? Det er koslig <3 Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 http://home.no/psilocybe/split/DSCF0009.JPG Nyahaha. Ikke for jenter. ^^ Hjelp, hva har du gjort? Skjært rett inn? Gjorde det ikke mektig vondt? Jeg *bumper* på xerminx jeg Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 har et arr på haken, men vises ikke så godt. sydde tre sting etter at storebror dytta meg inn i stuebordet (vi var små og kranglet) så har jeg diverse arr på knærne! Hvorfor har alltid damer blåmerker på leggene? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) har et arr på haken, men vises ikke så godt. sydde tre sting etter at storebror dytta meg inn i stuebordet (vi var små og kranglet) så har jeg diverse arr på knærne! Hvorfor har alltid damer blåmerker på leggene? Kan ikke snakke for alle jenter, men søskenbarnet mitt før stort sett sine blåmerker via alkohol Edit: Og med det mener jeg alkoholens innvirkning på balansen, ikke at hun sloss... Endret 29. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 http://home.no/psilocybe/split/DSCF0009.JPG Nyahaha. Ikke for jenter. ^^ Er det deg det der...hvordan og hvorfor gjorde du det der er det en munnharpe det der i så fall så det sykt vondt ut Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg liker å tro at Psilo gjorde det for fruen sin skyld Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 har et 5x5mm arr på min venstre langefinger etter den dagen jeg fant ut at det var hull i gryteklutene. har også en liten hvit stripe (knapt synlig) etter den gangen jeg dagdrømte og tok ut pizzaen uten grytekluter. merket det ble iskaldt på hendene 1sek etter jeg hadde grepet tak i den kan ta noen bilder av arrene mine i morra... gidder ikke nå... trøtt Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 har et 5x5mm arr på min venstre langefinger etter den dagen jeg fant ut at det var hull i gryteklutene. har også en liten hvit stripe (knapt synlig) etter den gangen jeg dagdrømte og tok ut pizzaen uten grytekluter. merket det ble iskaldt på hendene 1sek etter jeg hadde grepet tak i den kan ta noen bilder av arrene mine i morra... gidder ikke nå... trøtt hehe :!: :!:, har en kamerat som er flink til å dagdrømme så tenkte på han når jeg leste dette , hadde vært litt tidig å sett deg ta ut pizzaen ja :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå