Sanux Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) P-in-P skrev: psilocybe: Hvor mange bøtter vodka drakk du før du gjorde det der? heller en 100 liters tank me 96%.... sry ass menneh kanke si at det der er no fint.. EDIT: men modig gjort da d skal du ha Endret 22. september 2005 av SaNux Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har et arr rett under nesen, søsteren min tok en glassbit og knakk den, måten hun knakk den på var å presse den mot ansiktet mitt.. Har et på haken, etter en liten sykkeltur, det synes nesten ikke, men det var to sting. Har også mange arr på knærne, det som synes spesielt godt er det jeg fikk etter at jeg traff badebassenget vårt. Har selvfølgelig mange småsår her og der også, et på nesa etter at en traff meg med kongle og litt sånn. Arr er litt morsomt. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Bra jeg ikke har kamera. Ser nemlig ut som jeg har vært i krigen nå for tiden Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har delt øyenbryn etter at jeg stupte i badekaret som 4-5 åring. Lenke til kommentar
hunters Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Tommelen min er delt på langs av en hvit stripe... Skulle slipe en gjå også kom tommelen opp til bladet... dro den over hele jævla blade... Fy faen det blødde og det gjorde veldig veldig veldig ondt.... Sist gang fikk jeg en flis i foten under foten på størrelse med en blyant... den satt fast... Så legen på legevakten måtte snitte med skallpell for å få den løs... men helvete heller eg e sikker på at bedøvelsen er verre en selve kuttet... bli stukket 3 ganger rundt såret med sprøyte var pure fucking hell Også knust hjerte... men det teller vel ikke her :!: Lenke til kommentar
ADT Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Huff, jobber i sportsbutikk, og jeg måtte sette ny krok på en gammel sluk, driten gle ut av fingrene mine, og hele kroken, med mothake vel å merke, gikk tvers igjenom tuppen av pekefingeren! Skulle ønske det ble et gedigent arr, for jeg måtte splitte opp hele fingertuppen med en stanleykniv får å få den ut. Det gjorde vondt det! (liknet litt på tungesplittingen til psilocybe ) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 psilocybe skrev: http://home.no/psilocybe/split/DSCF0009.JPG Nyahaha. Ikke for jenter. ^^ fy faen. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 P-in-P skrev: psilocybe: Hvor mange bøtter vodka drakk du før du gjorde det der? Hva om han tok vodkaen ETTERPÅ?? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) smeboe skrev: P-in-P skrev: psilocybe: Hvor mange bøtter vodka drakk du før du gjorde det der? Hva om han tok vodkaen ETTERPÅ?? Nei, etterpå tror jeg han drakk tequila Salt, sitron og sprit hadde sikkert passet godt etter den operasjonen Edit: Men en ting jeg har lurt litt på med slik lizzard tunge, går det ann å bevege de to delene forskjellig? Endret 22. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 P-in-P skrev: Men en ting jeg har lurt litt på med slik lizzard tunge, går det ann å bevege de to delene forskjellig? ja, det går an. Lenke til kommentar
neb Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Har en kompis som splitta tunga. etter at såret hadde grodd, hadde han ingen kontroll over de 2 splittene, men etterhvert (par uker) klarte han fint å bruke de 2 delene separat. Syns det ser skamfett ut, men kunne aldri i hele mitt liv gjordt noe sånn selv. edit: Fjerne litt urelevant informasjon Endret 22. september 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 -Har et 2.5cm langt arr på venstre side av haka. "Skalla" i en motor. -5cm langt ved høyre kne. Husker ikke hva jeg har fått det av. -Hvit merke inne i venstre hånd etter å ha fått en gaffel stukket der. (har en tvillingbror. nuff said) -Ostehøvelmerke på venstre tommel Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 hømm kan legge til at eg har en 2-3 cm langt arr i bakhodet som jeg ikke helt kan huske hvordan jeg fikk ( var på fylla) , tror det inneberer meg , midt hode og en steintrapp som jeg dattbakover i , når jeg var hos legne 3 dager senere sa di at det burde ha vært sydd , men at det var forsent nå Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Meg etter en ryggoperasjon for snart to år siden. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvorfor måtte du oppere? Også snitta opp hele ryggen - au.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Bundy skrev: Hvorfor måtte du oppere? Også snitta opp hele ryggen - au.. I korte trekk fikk jeg satt inn to titanstenger for å rette opp og stive av den midtre delen av ryggraden. Røntgenbilde Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Copyright og greier :!: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Gohan skrev: Copyright og greier :!: Skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 psilocybe: Gjorde det der ikke sinnsykt ondt?!?!?!?!?! Hadde jeg aldri gjort uansett hvor mange vodka bøtter jeg hadde fått i meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå