Den Røde Tsar Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 http://home.no/psilocybe/split/DSCF0009.JPG Nyahaha. Ikke for jenter. ^^ Ufattelig tøft. Har det noen negative sider? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 har et arr på haken, men vises ikke så godt. sydde tre sting etter at storebror dytta meg inn i stuebordet (vi var små og kranglet) så har jeg diverse arr på knærne! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har et 3 cm langt arr midt i pannen med sikk-sakk-form. Også har jeg tre-fire fine, tynne og lange (10-12 cm) striper nedover ryggen/siden på ryggen etter å ha løpt gjennom en busk/et tre med masse lange og tynne torner. Arr etter BCG-sprøyten. Arr på armen etter å ha tryna på sykkel 10 år gammel. (neida, det med sikk-sakk var tull ) Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Selv har jeg et nøyaktig 30 cm langt og 0.0 cm - 1 cm bredt oppover låret og et arr etter BCG'en Endret 22. september 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 http://home.no/psilocybe/split/DSCF0009.JPG Nyahaha. Ikke for jenter. ^^ Ufattelig tøft. Har det noen negative sider? Når tunga blir skjært i to, vil tunga bevege seg sånn at begge halvdelene går samme vei akkurat som du flytter på puppilen til øyet når du ser, eller den dø helt ut? En jobb ffor mythbuster Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Er jo to muskler så regner med at du kan bevege hver del sånn halvveis individuelt. Ikke det at jeg har prøvd, men psilo kan sikkert svare på det. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har ingen spesielle arr, men har en halveis knekt nese.. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har et arr etter 9 sting på kneet (Datt av en sykkel) Har også et lite arr i panna, etter jeg ble slått med en planke.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Har to arr i panna, et etter at en hund bet meg når jeg var liten og det andre etter at en fyr syntes at en stein ville passet der. (Kastet den hardt i hodet mitt.) Har div arr på knærne, og arr på begge skuldre etter at jeg var solbrent. Edit: Og et arr i bakhodet etter at jeg tryna mens jeg syklet. Endret 22. september 2005 av Volcov Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 That's just discusting... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 2 på tommelen, på 2 og 3cm(denne "splitter" seg i 2) Svært tydelige. (etter en del operasjoner med tommelen, grunnen er tildesl elendige doktere...) 3 små 0.3cm i diameter langs undersiden av samme arm. Et rett under nesen. En på handen, nesten ikke synlig En på siden av foten, nesten ikke synlig. En på kneet, nesten ikke synlig(etter at jeg hogde meg selv med øks som liten ) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) *den tok vi vekk* Endret 22. september 2005 av Ueland Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Enjoy... Vitsen med den linken er...? Den siden er for folk som skader seg selv. Kuttere osv. Folk som brenner seg selv. Det er noe helt annet enn arr. Anbefaler at du fjerner linken. Edit: De har jo arr de menneskene der også, men det er tross alt folk under 15år her på forumet, og jeg vil ikke si at bildene på den siden der egner seg så veldig bra. Endret 22. september 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har en del arr på håndbaken etter ulykke med motorsag. Litt mer, og saga hadde kappet handa av meg. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Haha, kanskje i det drøyeste laget... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 http://home.no/psilocybe/split/DSCF0009.JPG Nyahaha. Ikke for jenter. ^^ Fyttefittefaenihelvete.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 http://home.no/psilocybe/split/DSCF0009.JPG Nyahaha. Ikke for jenter. ^^ Ufattelig tøft. Har det noen negative sider? Ja, at det er ufattelig stygt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 http://home.no/psilocybe/split/DSCF0009.JPG Nyahaha. Ikke for jenter. ^^ Ufattelig tøft. Har det noen negative sider? Ja, at det er ufattelig stygt. Kunne ikke falt meg inn å ødelagt tunga mi sånn Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hadde ikke gjort meg noe egentlig, synes det er litt fint jeg. Er vel heller det at jeg ikke tør, og at jeg har en kjæreste som hadde stiftet sammen tunga mi igjen hvis jeg hadde gjort noe slikt. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) psilocybe: Hvor mange bøtter vodka drakk du før du gjorde det der? Endret 22. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå