-Tori- Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) http://home.no/psilocybe/split/DSCF0009.JPG Nyahaha. Ikke for jenter. ^^ Det er ikke deg..? Edit; tok en titt på hjemmesida di og fant ut at det var deg. Endret 22. september 2005 av -Tori- Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg mener å huske at du postet den bildeserien der på #Goth.no på DALnet for mange herrens år siden, kan det stemme? Den har vel blitt vist der et par ganger, ja. Det er ikke deg..? Nei, det er AnAnAs. Er du blind eller? Lenke til kommentar
neb Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har et 6 cm langt arr over navnen, etter operasjon. Et 5 cm langt arr rett under haka. Tryna på sykkel og måtte sy. et stort rundt arr på innsiden av armen etter å ha lagt armen oppå en lyspære (ikke le!) Et brannsår arr på venstre arm, og et på høyre. Brant meg på jobben. Kjemisk brannsår på hånda fra jobben det også. Et 3 cm (halv cm dypt) langt søkk på leggen . Kappa av halve finger tuppen da jeg var yngre, så der har jeg et ganske sygt arr, plus at nervene fungerer der.. Tror det var det.. :!: Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 http://home.no/psilocybe/split/DSCF0009.JPG Nyahaha. Ikke for jenter. ^^ Jaua!! Var det der noe smart da? metall smaker ikke godt engang... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 http://home.no/psilocybe/split/DSCF0009.JPG Nyahaha. Ikke for jenter. ^^ Hmm...yeah right... Tror jeg tar meg en skje med salt... over til mine arr: 1 arr(ca 5cm+/-) på kneet etter at brodern lærte meg å hogge tre. Hele venstre(min venstre) armen ser skikkelig fucka ut, etter jeg lurte på hva mor hadde i en panne for mange år siden(tror jeg var 2-3 år, akkurat høy nok til å nå opp til komfyren). Ikke akkurat arr men men: en hake som er delvis deformet etter møte med ukjent gjenstand(kan ikke sees, bare merkes hvis en tar på). Har også et kloremerke etter en kjæreste jeg hadde på barneskolen(du vet..jentene var ville etter meg ) hmm.. Diverse klore-arr etter lek med pus. *tenke på flere* Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Oppskrift på rask arrervervelse. Ta et stykk ekstremt bedugget mann ikledd kjole og hvitt (meg). Gi denne mannen et kall om å komme seg hjem så fort som mulig. Fjern alle mulige normale transportmidler som buss og taxi, og erstatt de med en slik. Sørg for at startstedet ligger på toppen av en jævlig lang og bratt bakke og at hjemme er nederst i denne bakken. Plasser mannen på setet og la han godtroende rulle nedover, sete vil knekke om ikke lenge. Etter en liten kosekrasj vil mannen finne ut at sykkelen fremdeles kan brukes hvis han står på bagasjebrettet. Send han utenfor. 500 meter ned i bakken minner du stakkaren på at mulighetene for å bremse nå så å si er ikkeeksisterende. Observer at fylliken huker seg ned og se tårene som strømmer fra øynene mot ørene. La farten øke i 300 meter til. (Det var her jeg satte ny hastighetsrekord på trehjulsykkel.) Plasser her avkjøringen til hjemme i en 90 graders vinkel mot venstre. Iaktta at sykkelen stopper momentant mens personen fortsetter rett frem med uforminsket hastighet. Resultat: masse fine arr over overraskende store deler av kroppen. Nå er dette noen år siden så det eneste varige menet jeg har er en tendens til å bli litt solbrent der jeg før hadde arr. Endret 22. september 2005 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 http://home.no/psilocybe/split/DSCF0009.JPG Nyahaha. Ikke for jenter. ^^ Er det deg? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Er det deg? Avatar vs. bilde. Kledelig skjegg: check. Piercinger i leppen: check, check, check, check, check og check. En nese: check. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 http://home.no/psilocybe/split/DSCF0009.JPG Nyahaha. Ikke for jenter. ^^ Det er ikke deg..? Edit; tok en titt på hjemmesida di og fant ut at det var deg. ... Lenke til kommentar
Doga Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har ingen bilder av arrene mine, men her nevnes de i alle fall 15 langt arr på låret etter jeg tryna nedover en betongsak, sånn som de sperrer veier med Fikk 2. grads forbrenninger på øvre del av ryggen etter å ha, faktisk, GLEMT solkrem i Bulgaria, riktignok bare første dagen, men dæven det gjorde susen ja, blemmer og væske, samt vondt som fy da det pågikk Har arr på venstre kne etter en operasjon pga slitasje og en gammel skade fra før På hendene og armene er det små arr overalt etter en veldig aktiv barndom, samt dumme forsøk i litt mer voksen alder Har et like hakk i panna etter jeg datt ned hele trappa fra andre til første etasje hjemme hos bestefar da jeg var 3 eller noe, stoppet selvsagt med skallen rett i den skarpe sida på døra Har et arr på venstre kinn som jeg ikke vet hvor kommer fra Fikk vel med det meste nå tror jeg Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 jeg savner litt bilder... Lenke til kommentar
ADT Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 jeg savner litt bilder... Second that! Little less conversation, a little more action! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Dæven for et sår da! Jeg har et arr (som ikke vises så godt på bildet) etter en viss homsetest jeg tok da jeg var på barneskolen.. Og den homsetesten går ut på hva? Hvis du ikke blør etter å ha stått og skrapet deg med negelen på handa, er du homo. Så klart begynner alle å blø, men uten sunn fornuft og trangen etter å standfeste at man ikke er homo (når man er 12) gjorde de fleste dette.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Arr etter at jeg klarte å skjære meg en ostehøvel Lenke til kommentar
intheass Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Bilde værsågod! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det var kanskje ikke så lurt å spise samtidig som jeg surfa rundt her... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har en del... Men trekker bare frem Pekefingern på høyre hånd nå... ALT dette er konsentrert til en finger... 1. Kniv... 8år 2. Kniv... 9år 3. Kniv igjen.. 11år 4. Kniv.. som jeg klare å stikke rett gjennom, måtte sy en del... 13år... 5. Et borr som knakk å dro seg nedover halve finger.. 2 omdreininger... Åsså er den litt skjeiv nå.. Tror d kommer av nr 4... Lenke til kommentar
intheass Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ett til Tomat-Ulf Dette er idag, det andre var 2 uker siden... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ett til Tomat-Ulf Dette er idag, det andre var 2 uker siden... Tusen takk. Det var digg. Hvordan fikk du det? Lenke til kommentar
intheass Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg oppererte menisken for 2 uker siden, sånn fikk jeg det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå