Gå til innhold

Vis dine arr og sår her!

ADT

Anbefalte innlegg

Hei og hopp! I den moderne hverdag vi lever i er det etter min mening alt for få personer med et realt arr eller sår! Det er jo grenser for skadene som kan oppstå når man sitter 70 % av tiden sin bak en PC-skjerm, men vi har vel alle mistet tastaturet på storetåa, eller sklidd av kontorstolen i et forsøk på å sovne til en alt for dårlig film. Naturlige resultater av dette er sår, som igjen fører til arrdannelse, som kommer av at blodet koagulerer i den åpne huden (eller no' sånt, er ikke lege jeg :p)

Uansett, her har vi lyst til å se arrene deres, og lange diskusjoner kan tas et annet sted, kommentarer er lov da :)

Jeg får begynne da, sår på nesa etter et krasj med databordet (ironisk nok) da det ble flyttet tre etasjer :roll:

post-63-1127339699_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ganske mange arr rundt omkring på kroppen, men höydarene må vel være disse:

- 25cm langt arr som går fra like nedenfor kneet og helt ned til selve foten.

- venstre hånd er dekket med arr, 6 i tallet.

- Har et 5 cm (diameter) stort arr rett ved venstre albue.

- Har et 10 cm langt arr i bakhodet.

Lenke til kommentar
Har ganske mange arr rundt omkring på kroppen, men höydarene må vel være disse:

- 25cm langt arr som går fra like nedenfor kneet og helt ned til selve foten.

- venstre hånd er dekket med arr, 6 i tallet.

- Har et 5 cm (diameter) stort arr rett ved venstre albue.

- Har et 10 cm langt arr i bakhodet.

Hva driver du med da? Detter ut av bilen?

Lenke til kommentar

Har flere arr her og der på kroppen, men ett av dem er litt spesielt:

Forestill dere et PC kabinett av den gamle typen (solid, tung, stivt) med en stykk HDD strøm ledning som satt særdeles hardt fast. Man tar i, glipper, og klarer å få et heller dypt kutt på utsiden av tommelen. Blødde som en gris, ble 3 sting hos legevakten og den første i vennegjengen som måtte til legen pga. en pc... Fint, lite hvitt arr der nu :p

Lenke til kommentar

jeg datt på en saks som liten , dette er der ribbbeina slutter , begge plassene der saksa gikk in er merket

sidne jeg har vokst en del sidne jeg var 7-8 år har merkene flyttet seg noe opp , men ivertfal der saksa gikk inn mangler det en del av ribbeinet

hvist du er litt nedfor det nederste arret så ser du et søkk , det er midten på brystkassen , der mangler det lit bein

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Har ingen bilder liggende nå, Men har 3-4 store arr.

De går på ryggen.

Fra ene siden til andre..

De begynner faktisk helt i ene siden, og går rett over hele ryggen.

ca. 1-2 cm tykke, og like lange som ryggen er bred.

Har vel 3-4 sånne oppover ryggen tror jeg..

Ser ut som jeg har blitt kraftig piska, men tror det kommer fra stolene på ungdomsskolen... var noen dårlige stoler der..

Fikk de vel for ca. 3-4 år siden tror jeg..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Har arr på begge sidene av ankelen etter å ha operert da jeg knakk ankelen på tre steder... får se om jeg gidder å ta bilde etterhvert..

Lenke til kommentar

Har arr på kinnet etter at jeg prøvde å sjonglere kniver i bedugget tilstand, arr på høyrehånden etter at noen stumpet sigaretter på meg...små arr etter sprøyter på venstrearmen og en haug med andre ubetydelige arr etter en aktiv barndom med mye treklatring med medfølgende fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...