nordeidet Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hei! Jeg har en webshop som jeg skal legge ut på nettet, men jeg e ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det. Er det noen som kan hjelpe meg? Webshopen er av type: Demo den kan lastes ned her Jeg skal også ha et php bb_forum på denne siden: phpbb Hilsen Raymon Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Kan alltids sette opp forumet for deg. Det du gjør er å opprette en database og et brukernavn/passord. Har du et webhotell er det neste garantert funksjoner for dette på ditt kontrollpanel. Derretter legger du inn informasjonen om databsen inn i ei fil som heter noe med config.php. (kan være conf_global.php etc, bare du finner ei fil der du legger inn databaseinfoen er det rett). Derretter kjører du ei fil som kalles install.php. Og vips har du et forum. Jeg regner sterkt med at akkurat det samme gjelder for oscommerce. Edit: Og du kan jo alltids lese denne. Endret 21. september 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 phpbb er jo omtrent FULLT automatisert. Du bare uploader alle filene til webspace, så går du til urlen det ligger på, skriver inn mysql info, og resten gjøres automatisk.. Men en ting, ikke bruke phpbb, fordi det er så usikkert, hundrevis av phpbb crackes være måned.. Kjør heller invision board, som også er gratis. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 phpbb er jo omtrent FULLT automatisert.Du bare uploader alle filene til webspace, så går du til urlen det ligger på, skriver inn mysql info, og resten gjøres automatisk.. Men en ting, ikke bruke phpbb, fordi det er så usikkert, hundrevis av phpbb crackes være måned.. Kjør heller invision board, som også er gratis. IPB er ikke gratis. Men å bruke de 600 kronene IPB koster er ingen dum ide. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 du kan jo også bruke Simple Machines da... funker fett til meg..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå