togr Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Har tenkt litt på nye høyttalere. Nå har jeg Proson R62MkII til front og en Proson R52MkII center. Dette fikk jeg for 3500kr. Jeg kan bytte inn dette mot qln 604mkII front http://www.qln.se/index2.php3?page=...ubmenu=speakers og en qln 602mkII center http://www.qln.se/index2.php3?page=...ubmenu=speakers skal legge 4000kr mellom dette. hva tror dere om disse høytt. har sett de har kommet bra ut i tester. har en yamaha rxv-650 receiver. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 absolutt bra det der ja, og hvis du får det til mellomlegg på 4000,- så er jo det et fint kupp. er du forresten fornøyd med de gamle høyttalerne dine sånn i forhold til pris? sett at fyndborsen.se selger de til 2000,- SEK. Lenke til kommentar
togr Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 ja er fornøyd med de gamle høytt. de er best til film, skal du bruke høytt til musikk ville jeg kanskje kjøpe meg modellen over. spiller mer åpent. men jeg syntes at du får mye til prisen. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 I den prisklassen ville jeg vurdert DALI IKON 6. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) I den prisklassen ville jeg vurdert DALI IKON 6. Har du hørt på de høyttalerne audiomur? Ser ut som en meget god høyttaler. Eneste jeg reagerer litt på er vekten på bare 18,6 kilo per stk (tenker på resonans). Til sammenligning veier mine Patos Lyric 29 kilo per stk. Endret 22. september 2005 av Morten K Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har ikke det,men den har jo allerede rukket å få posetiv omtale av HiFipressen.Det blir vel kanskje mer korrekt og sammenligne 402 med Ikon 7.Vektenforskjellen blir da allikevel 6kg,så at 402 er en solid konstruksjon,er det liten tvil om. Lenke til kommentar
togr Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 jeg har ikke fåt hørt de dali ikon. men grunnen til at jeg vurderer qln er at ejg får de billigere. de er vel bedre høytt enn de proson jeg har nå. hva mener dere? værdt 4 tusen? Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 jeg synes de absolutt er verdt 4000,- og ja uten å ha hørt de du har nå tørr jeg påstå at de er endel bedre. BTW, hvorfor er det så mye hifi ting som heter mkII? står den betegnelsen for noe som jeg har gått glipp av her? Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 ahh... kan de ikke bare kalle det v2 da så slike kortenkte fjols som meg også kan forstå. Lenke til kommentar
pahf Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Si det, men du har jo mkII på biler, ovner, etc etc. stort sett alt. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 4000,- i mellom høres ut som en bra deal.Er du i tillegg fornøyd med lyden,så er det vel bare å slå til. Mk2 står for Mounting Kit 2,trodde jeg.*pirke pirke* Lenke til kommentar
pahf Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 vetta faen hva det står for hehe. men kan oversettes til versjon 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå