HomerJay Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 I skrivende stund ligger PF Usage på 1.96GB. Er ikke det uvanlig mye? Jeg har ikke mye peil på data, men har på følelsen at det er en medvirkende årsak til at maskinen er nokså ustabil. Akkurat nå er det vanskelig å i det hele tatt surfe. Plutselig stopper alt opp, det fryser, kommer ikke inn i noen browsere osv. Firefox lukker seg også automatisk etter kort tid noen ganger. Oppstarten har også blitt veldig treg og rar (når jeg skrur på maskinen, så forblir skjermen helt svart i over 3 min før den plutselig går rett inn i Win XP, uten at prosessen underveis kommer frem på skjermen). Hva kan være galt? Mener å ha oppdaterte virus (Norton) og Adware-program instalert. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jo, det er mye. Men det kommer jo litt an på hvor mye RAM du har. Dette er egentlig ganske vanlig, jeg må slå av browser (Opera) en gang i uken for å renske opp. Da detter PF verdien betraktelig. Men det høres ut som du har andre feil i tillegg. Den oppstarten kan vel ikke ha noe med virus eller spyware å gjøre. Kanskje et ustabilt grafikkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå