Dagon Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Tenker du på å leve på lånekassen til høsten? Har begynt på 2.året, men er 85% sikker på at jeg slutter Jeg har ingen spesielle utgifter for tida, så jeg skal ikke leve på lånekassen. Driver å betaler ned gjeld fra lån og stipend fra første semester. Jeg har også begynt på andreåret, jeg bestemmer meg etter jul om jeg slutter eller ikke. Å være student er ingen enkel oppgave Lenke til kommentar
War Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 ikke hopp av når du er halvveis. Bedre å være lærer og ikke jobbe som det enn å gå på aetat når du ikke kommer inn på design. Eller ikke får jobb som designer. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 man kan da få sosial penger fordi om man bor hjemme, bare å "leie" hjemme det. får 3300kr pluss dekt husleie, strøm og andre utgifter. det vet jeg fordi jeg får det selv. er for tiden uten jobb, og har ikke tjent nok til å få dagpenger. Er man over 18 skal man få nok til å kunne leve hvertfall, og mer hvis man leier. Er vel enkelt og greit slikt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 har fått litt hjelp til å finne frem i den laberinten av etater og folk, fått tak i de rette pappirene, skal ned i morgen å levere søknaden, det jeg får blir regnet ut av siste lønn, jeg får da 3-4000... de krever av meg er det samme som hvis jeg hadde fått dagpenger, som er å sende inn ett kort en gang pr 14. dag Lenke til kommentar
War Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 regnes det av siste lønn? Jeg fikk 27.000 for 21 dager på forskudd. Aetat i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå