Stratos Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Jeg er på utkikk etter et nytt HK til S478 Vil ha Intel Chipsett, av de nyeste med 533MHz buss. jeg har sett på Asus P4T533, men dette finnes i flere utgaver, bl.a "-C", "-RAID". Dette kortet har intel 850E chipset. Jeg MÅ ha Onboard LAN, onboard RAID, og USB 2.0, og gjerne IEEE1394 også. Om det støtter ATA133 er heller ikke dumt. Mer stæsj= bedre (untatt lyd/grafikk og sånt tull) Om det er DDR eller RDRAM er ikke SÅ nøye, bare det går fort! Forøvrig så synes jeg det er veldig dårlig informasjon om disse kortene på internett. Kan jeg ikke få "alt på ett kort", eller må jeg velge bort noe av det? -Det står ingen steder jeg kan se? Det viktigste for meg er stabilitet og ytelse. Noen som vet om det finnes et av disse kortene med alt sammen på ? Eller noen som vet om andre kort som er like bra/bedre til S478? Skal brukes til en 2266MHz NW med 533MHz buss. -Føler meg litt dum, når jeg spør så teite spørsmål, men vær vennlig og ikke sleng dritt fordet. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Sjekk Gigabytes 850E-kort. Asus P4B533-C benytter fortsatt ICH2-sørsiden, og har bl.a. ikke støtte for Hi-Speed USB. Asus P4B533 støtter PC3200 og PC4200 RDRAM -- ikke så veldig aktuelt vil jeg tro. Er veldig dyrt og vanskelig å få tak i. Fordelen med PC3200 og PC4200 kontra PC800 og PC1066 er at man ikke trenger å montere moduler parvis -- ytelsesmessig skal det vel ikke være forskjeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå