Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

trådløst nett faller ut et i par sek til stadiet..

Anbefalte innlegg

Hei, har trådløst nettverk hjemme og plages med at jeg mister internettoppkoblinga i et par sekunder flere ganger om dagen. det er ikke snakk om lange bruddene men nok til at jeg blir logga av msn osv så det er ganske irriterende..

jeg har en thomson speedtouch 580 trådløs router med adsl modem integrert og på pc'n har jeg CNet Wireless-G PCI 54 Mbps 802.11g.

som dere ser så har jeg veldig godt signal så det burde ikke være problemet, og på oppe tid så står det at jeg har vært koblet opp i flere dager til tross for at jeg detter ut flere ganger om dagen.. er lei av å se den stygge gula bobla nedi hjørnet nå. :wee:

noen som har noe ide om hva problemet kan være her?

håper på svar. :)

post-61-1127334664_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hm.. søkte på det zero wireless greiern, følgte denne guiden for å slå det av, men fant ikke noe som het Wireless Zero Configuration, det het bare Wireless Configuration så jeg testa nå liksågreit bare med det.. er nå fortsatt pånett så har vel ikke gjort noe skade. :wee:

får se om det har gjort noen forbedring iløpet av morra dagen.

ikke prøvd å oppdatere router nei. hvordan gjør man det egentlig?

edit: ikke brukt drivere fra cd nei, har win x64 så..

Endret av someday.
Lenke til kommentar
hm.. søkte på det zero wireless greiern, følgte denne guiden for å slå det av, men fant ikke noe som het Wireless Zero Configuration, det het bare Wireless Configuration så jeg testa nå liksågreit bare med det.. er nå fortsatt pånett så har vel ikke gjort noe skade. :wee:

får se om det har gjort noen forbedring iløpet av morra dagen.

ikke prøvd å oppdatere router nei. hvordan gjør man det egentlig?

edit: ikke brukt drivere fra cd nei, har win x64 så..

Firmware til Speedtouch 580

Lenke til kommentar

hm, ser faktisk ut som det hjalp og skur av den wireless configuration greia! ikke falt ut en eneste gang siden da. :)

hva er den egentlig til? er det noen tilfeller man har bruk for å ha den på eller burde den slåes av på alle pc'er med trådløst nett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...