ssswopp Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 vet ikke helt hvor jeg skal poste denne topicen, men prøver her.. hvordan strømforsyning trenger jeg til å drive 2 basic kit.. og 4 kalde katoder, 5 vifter( med lys, hvis det er noe forskjell)?? vil helst ha en strømforsyning med en tøft kabinett.. og skal helst ikke koste så mye mer en 500kr. på forhånd takk Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Vel, for det første. Du trenger ikke store strømforsyningen til å kjøre det du har skrevet opp her. Den billigste strømforsyningen du finner fikser vel saken ganske greit. Men du skal vel ikke bare kjøre det der i maskinen? Hva med de andre komponentene? HK, CPU, RAM, GPU, HDD, CD/DVD osv Er vel de komponentene du burde ha skrevet opp hvis du skal kjøre de komponentene på samme strømforsyningen. 500 for kabinett OG strømforsyning er ikke særlig mye, og du får ikke noe særlig kvalitet for det. (Hvis du ikke har "dårlig" hardware) Hadde du planer om å kjøre lysene og viftene på en egen strømforsyning, eller skal de kjøres sammen med de resterende komponentene? Den er nok også litt feilplassert. Passer vel under PSU og Elektronikk eller kabinetter ( Men du er jo ute etter både kabinett og PSU ) Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Vel, for det første. Du trenger ikke store strømforsyningen til å kjøre det du har skrevet opp her. Den billigste strømforsyningen du finner fikser vel saken ganske greit.Men du skal vel ikke bare kjøre det der i maskinen? Hva med de andre komponentene? HK, CPU, RAM, GPU, HDD, CD/DVD osv Er vel de komponentene du burde ha skrevet opp hvis du skal kjøre de komponentene på samme strømforsyningen. 500 for kabinett OG strømforsyning er ikke særlig mye, og du får ikke noe særlig kvalitet for det. (Hvis du ikke har "dårlig" hardware) Hadde du planer om å kjøre lysene og viftene på en egen strømforsyning, eller skal de kjøres sammen med de resterende komponentene? Den er nok også litt feilplassert. Passer vel under PSU og Elektronikk eller kabinetter ( Men du er jo ute etter både kabinett og PSU ) skal ikke ha kabinett.. men jeg vil ikke ha en kjedelig strømf. men vil ha en "styla" en hvis du skjønner hva jeg mener.. men det er ikke så viktig.. klarer meg fint med den jeg har.. men ellers takk for svar.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Flyttes fra annet om hardware til PSU-kategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå