Arsenal_RULES Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Hei, vi skulle filmen en kamerat spille CS, men det han ikje visste var at vennen hans (som skulle ned på doen) e' rett bak, og venter på det perfekte øyeblikk for å kveppe LIV kjiiten ut av han (akkurat etter at du har blitt drept av fienden) DET E DET MORSOMTE DU KOMMER TIL Å SE IÅR! Rett fra Bergen by, too u! Var så vidt jeg turte å le, stakker han kvapp så mye.... {[iBG]}~NoXstar - Funny Ass hell (beklager alle leifer, som har dukker opp , e litt for ivrig) Endret 21. september 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) vil anta at "kveppe" er det samme som "skvette"? Er det bare jeg som ikke sier kveppe her?? hva bruker dere å si? EDIT: hahha så bra!! haaha lo godt der jah... :!: Endret 21. september 2005 av Fat_ASS Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Tviler på det der er det jeg lo mest av i år. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Se nå bare filmen Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 You evil ppl. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Fyren ble ikke særlig glad, etter at vi tok av kameraet, kom han bort å murte/fyrte til både meg og kveppe/skvette gutten..... AU! Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Var ikke så arti da men kan tenke det var arti der å da. hadde flirt meg i hjel blir artigere for hver gang prøv å spill filmen i slow motion haha se p åansiktet til duden Endret 21. september 2005 av wolfenkill Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Han reiser seg sakte opp, går mot oss, og slår til vi blør, faen, det skulle jeg hatt med i filmen... noooooooo, da hadde det blitt enda morsommere.... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Vell, kan være de mange timene med religion og rettslære som snakker, men jeg lo ikke. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 var langt i fra det morsomeste jeg har sett, men litt morro var det.. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 trakk ikke engang på smilebåndet.... har sett alt for mye filmer som det i det siste :S anyways bør dere filme lengre slik at dere får med når han lar adreanalinet sitt slippe ut over dere! Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Please wait while the download server is contacted... Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Syns den var hysterisk morsom jeg Lenke til kommentar
royale Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 joa, litt morsom, men her er min ubersupermankonge GM film! http://files.filefront.com/battle_for_glor...;/fileinfo.html Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) erhm.. linken funka ikke? til trådstarteren da.. står bare: Could not access database. Endret 22. september 2005 av complexity Lenke til kommentar
royale Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 erhm.. linken funka ikke? til trådstarteren da.. står bare: Could not access database. hmm, funker her. Lenke til kommentar
royale Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 erhm.. linken funka ikke? til trådstarteren da.. står bare: Could not access database. hmm, funker her. kk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå