Robin B Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Offisielle drivere ute fra Ati. http://www.ati.com/ Release notes. http://www2.ati.com/drivers/Catalyst_59_release_notes.html Endret 21. september 2005 av Robin B Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 ser ut som om den kom i vanlig CP format alikavell skulle de ikke fjerne den i denne versionen ? Lenke til kommentar
Advancer Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Just installed them and I'm gonna take 'em for a spin! //Advancer Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Star Wars Knights of the Old Republic 2: Running the Dantoonie level of the game no longer results in hesitation being noticed Deja vù noen? Fa*n, det sikkert "meg" som fikk ordna opp i det for dem. Klagde på drivern demmes, og kom seinere opp med en løsning som jeg leita fram på google i 5-6min. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Noen som har testet CCC versionen? er den blitt forbedret siden "gammle" dager. da ALT var treeegt og hang seg opp osv ? Lenke til kommentar
dup Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hva er forskjellen på "Control Panel" og "Catalyst Control Center"? Tenkte å oppdatere nå, men er usikker på hvem jeg skal ta? Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 "Control Panel" er den gamle verisjonen med "eldre GUI" i driver. "Catalyst Control Center" er den nye verisjonen, med "ny GUI" i driver. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hmm.....merket ikke så mye forskjell med 5.9. Ble litt bedre når jeg dør i battlefield hvertfall her....det blinker ikke så mye som før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå