rolstor Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Har trådløst nettverk med D-link air extrem som ruter. Fra leverandøren av bredbånd har jeg 512 kbit i opplastingshastighet, men når jeg tester hastigheten i surfometeret (dinside) har jeg kun 44 kbit.. Har også testet med kabel rett fra modem. Leverandøren har målt og sier det er ikke noe feil med linja, men med min pc. Har prøvd å slå av brannmur og Norton uten noen forbedring.. Noen forslag til hva som kan være feil?? Endret 21. september 2005 av rolstor Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Sikker på at du ikke måler KB per sekund? Den er nemlig 1/8 av en Kb per sekund.... Hastigheten din ut er 512Kb/s, men bare 64 KB/s... Lenke til kommentar
rolstor Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Nedlastingshastigheten er på ca 2200 ifølge surfometeret og det stemmer. Opplastingshastigheten er på 44 kb... Tror benevnigen skal være rett. Hvis ikke ville jeg vel ikke ha hatt 2200 i nedlasting?? Endret 21. september 2005 av rolstor Lenke til kommentar
NorKing1 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Hvem leverandør har du...? Start.no....? bare lurte... har i tilfelle den samme linja.. Min erfaring er at surfometeret på DinSide.no er ganske pålitelig, hvis du kjører det på kveldstid... Prøv også tptest: www.tptest.se den er mye mer pålitelig... NorKing1 Endret 21. september 2005 av NorKing1 Lenke til kommentar
rolstor Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Har itConnect som leverandør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå