Hr. Jenssen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Vel, jeg klarer å starte den. Det som er, er at jeg ikke klarer å logge meg inn. Maskina kommer nå helt frem til hvor den blå skjermen kommer i bakgrunnen, og kontoen min, hvor jeg må skrive passord, skal poppe opp. Den har alltid gjort det før, men av en eller annen grunn velger den dumme PC'en min å ikke vise kontoen min i dag! Jeg har ikke gjort noe spesielt i går, før jeg slo av PC'en, men likevel vil jeg nå ikke klare å komme meg inn på PC'en. Det som skjer er bare at jeg kommer opp på denne skjermen, hvor "Microsoft Windows" kommer frem. Da skal innloggings-ikonet komme, men det gjør aldri det! Som den intet-viteren jeg er, har jeg prøvd diverse småtingting, som å trekke ut BIOS-batteriet (duh, som om at det ville virke) og å starte opp maskina i sikkerhetsmodus. Ikke noe nytt. Fortsatt samme problem. Er det noen som har peiling på hvorfor slike problem plutselig oppstår, og hvordan de fikses? Tusen takk til den som hjelper meg nå altså. Er så lei meg! Endret 21. september 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Du kan prøve virusscan med rescue-disketter. Eller legge inn windows på nytt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Du kan prøve virusscan med rescue-disketter. Eller legge inn windows på nytt. Legge inn Windos på nytt skal jeg ikke begynne med. Er det ingen som har noen enklere måter å fikse det på? Normalt er det Fattern som tar seg av slike ting, og han er flink med det, men nå er jo han selvfølgelig på sølvbryllupstur med muttera i Venezia, og kommer ikke hjem før Søndag. Må jeg virkelig vente så lenge? Virus har jeg ikke. Søker gjennom med Norton og Ad-Aware ofte. Endret 21. september 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hva med å prøve sikker oppstart..? Litt forskjellig åssen du kommer inn, men under boot prosess, prøv å trykk esc, F11, F2... og litt forskjellig.. Trykk samme tast mange ganger.. må treffe til riktig tid i prosessen.... boot for hver forskjellig knapp du prøver med... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Sikker oppstart er jo sikkermodus da Dessuten er det F8. Når kommer faren din hjem MeTa][iC ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå