Gå til innhold

Noen i Oslo som har en 2,5mm jack plugg å selge?

iver89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en selv, men den er ikke til salgs. er en overgang fra 2,5mm til 3,5mm sånn at jeg kan høre på musikk med vanlige hodetelefoner.

Tror jeg skaffa den på clas ohlson. Var iallefall i en pakke med noen andre ledninger som jeg ikke trengte - men måtte kjøpe pakka siden pluggen ikke ble solgt separat.

Lenke til kommentar
fant den jeg og, men er mono.

Sant nok det, hadde jeg glemt.

Casio CFX-9xxx serien du vil ha adapter til? Har CFX-9850GB PLUS her, og husker jeg ville lage en ledning når jeg gikk på videregående, men fikk meg aldri til å gjøre det. Og virka litt dyrt å kjøpe også. Iallefall, du kan kjøpe det f.eks. her:

http://www.charliewatson.com/casio/casorder.html (PC <-> Calc = 270,-)

Endret av Pion
Lenke til kommentar

Er en Texas.. noe.

Fant pluggen på Elfa :D. Under leveringsmåter kunne man velge brev ... vil det si en porto på rundt 5 kroner? 2 plugger kan umulig veie mer enn 20 gram, eller hva det er som er minste klasse hos posten.

EDIT: ble rundt 90kr med ekspedisjonsgebyr osv. ikke helt verdt det...

Endret av iver89
Lenke til kommentar

Jeg husker det var en rimelig uendelig liste med ting som har blitt gjort med den. Noe av det festligeste er at noen har laget et program som sender signaler ut 2,5 jacken så du kan koble til et vanlig headset og høre på musikk. Overklokking til 15 MHz med påmontert kjøleribbe på CPU er jo også festlig. Programeringsspråket er vel vanlig Basic om jeg husker rett så du kan jo uten problemer programmere nesten hva du vil dersom du har tid. En fordel er å ha eller kjenne noen som har TI83+ da den har parallellport kabel som kan kobles direkte til PC.

EDIT: Er forresten rimelig lett å juskse på prøver med den. :roll:

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...