Nauz Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) ja men jeg er enig viftene bråket ganske mye så det blir PAPST... Et spørsmål til du som hadde gatewatchen.. Må du koble til cpu vifta på den eller kan du plugge alle på kabinett vifter? Hadde denne som bare kødder og gir en f**** pipe lyd... http://www.psdata.no/ps.asp?it=108499 ehh du kobler jo på det du vil.. enten cpu eller ikke.. slik jeg har gjort det: cpu- cpu 120mm vifte forran- hdd 120 vifte bak- case 92mm vifte i døra- vga litt oftopic. men bytta her om dagen grillen som sitter i side døra til en som ser ca sånn ut. og tro det eller ei men cpu tempen sank med hele 10 grader før lå den på ca 60-65 grader og bytta og nå er den på 51.. og det har ikke noe med at rommet er kalt osv.. lyd nivået har også gått ned litt ps. veit pcu en er ganske så varm men kjøler er neste priv Endret 1. oktober 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 hvor mange usb-porter har den? er alles sammen bak og ingen foran? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 hvor mange usb-porter har den? er alles sammen bak og ingen foran? er to i toppen Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 ingen bak? i min fujitsu siemens har jeg 3 - 4 bak og 2 foran og den thermaltake har bare 2 på toppen? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) ingen bak? i min fujitsu siemens har jeg 3 - 4 bak og 2 foran og den thermaltake har bare 2 på toppen? ehh har du sovet litt i timen.. er jo på "hk" det er usb porter bak.. ikke noe som er innebygd i kabinette.. har selv 4stk på hk + 2stk som er satt inn i et"pci" opneing bak der.. altså.. tror ikke det finnes noen kabinett som har"usb" bak innebygdt for å si det sånn! men i følge profilen din er du 4-5 år så kanskje det ikke er så rart Endret 11. oktober 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) ingen bak? i min fujitsu siemens har jeg 3 - 4 bak og 2 foran og den thermaltake har bare 2 på toppen? altså.. kommer helt ann på hvilket hovedkort du har.. jeg har 6 usb 2 porter på mitt soprano tilsammen siden hk har 4 Edit: mr.nauz vant Endret 11. oktober 2005 av complexity Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 okey da så Var helt forvirret! Så usb portene er på toppen av kabinettet og bak på, ingen foran? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 okey da så Var helt forvirret! Så usb portene er på toppen av kabinettet og bak på, ingen foran? nope.. men greit med usb oppå.. bedre enn ingenting Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 okey da så Var helt forvirret! Så usb portene er på toppen av kabinettet og bak på, ingen foran? hehe ja jeg vant de usb portene bak er som nevnt inne bygd i hovedkortet.. komme helt ann på antall p ditt hoved kort men så på alle de nyeste kabinettene er det altid 2x ekstra usb porter og lyd, mic og firewire( som oftetst da).. de fleste produsentene velger å sette disse i fronten av kabinette.. men tt har da valgt å plassere de p toppen.. nermere sagt under en lite lokk som hindrer støv og annen dritt å trenge seg in så er ingen i front.. eks du kan sikkert få kjøpt en minne kort leser osv som det er usb porter på hvis det er "sååå" viktig for deg.. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Dette går vel mest til trådstartar, men allle som føler seg kompetente må gjerne svare.... Kjøpte du Soprano og Gatewatch? Sit med soprano kabinettet og vurderer viftestyring no, så det kunne vore greit å vite kor mykje modifikasjonar som må til for å få denne til å passe inn! Lenke til kommentar
H&Dfanatic Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Gjorder ikke det du... Ble hemmet av økonomiske sanskjoner..( Kjøp av årsmodel Salomon 1080 ) Men vurdere for tiden å selge mitt nåværende Mercury kabinett og kjøpe det super nice Soprano.. Kjøpte en Mcube viftestyring, siden jeg trengte viftestyring med en gang. Men skal vurdere kjøp av Gatewatch når jeg eventuelt får min Soprano. Men du kan jo se på MR.Nauz sitt bilde av Gatewatchen jeg ville tro at litt modding med sjel og stø hånd ville gitt et fint resultat. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hvordan går det da?.. kjøpt soprano?.. Lenke til kommentar
H&Dfanatic Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Nei ikke enda. Leter etter kjøper av mitt mercury kabinett. Men da... Blir det Sopranos time... (Har lasta ned alle Sopranos sesongene i tilfelle jeg får kabinettet.) Må ha noe som matcher hehe Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Nei ikke enda. Leter etter kjøper av mitt mercury kabinett. Men da... Blir det Sopranos time... (Har lasta ned alle Sopranos sesongene i tilfelle jeg får kabinettet.) Må ha noe som matcher hehe 5186726[/snapback] hehe :!: det har jeg ikke tenkt på :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå