Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 hei-- har et a8n sli deluxe.. knakk den vite greia som holder ram brikka på plass. så nå sitter det skjevt på!! noen ideer? må jeg fram med superlim? de rammbrikken var noe helvetes harde å få på plass.. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 oi oi oi... rammbrikker skal IKKE være harde.. de skal slotte rett ned med et lett trykk.. har du knekt den vite skal vel ikke det være no problem egentlig, bare litt mer forsiktighet som trengs.. men det hæres ut som om du har brukt gæren ram , siden du måtte bruke makt for og få den ned.. Mvh Sweet Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 oi oi oi... rammbrikker skal IKKE være harde.. de skal slotte rett ned med et lett trykk.. har du knekt den vite skal vel ikke det være no problem egentlig, bare litt mer forsiktighet som trengs.. men det hæres ut som om du har brukt gæren ram , siden du måtte bruke makt for og få den ned.. Mvh Sweet enig med sweet, ram skal være lett å montere, lett trykk, å lett klikk fra festeklipsene........ hmm, men kordan har du klart å knekke dem?, du må jo ha brøtte sideveis for å bryte de av Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) du må jo ha vært noe satans uforsiktig for å kunne klare å brekke de av Endret 21. september 2005 av kt600 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 du har ikke satt den feil vei vel? har hørt om folk som har klart det. skjønner ikke hvordan det er mulig jeg å bruke makt på datadeler, går det ikke på plass lett så er det jo opplagt at det er noe som er feil et sted.... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 RAM er IKKE alltid lett å montere. Noen hovedkort har jævlig trange RAM-slots. På Mitt A8N SLI Deluxe syns jeg de var middels trange. Man skal allikevel ikke bruke ukontrollert makt, og på den annen side er man utrolig sløv dersom man setter brikkene feil vei. Dersom det bare er den vite festeklemmen på den ene siden som har knukket, skal det vel gå greit å fjerne denne/vippe den så den ikke står i veien. Det er jo bare å sjekke at RAM-brikken står jevnt nedi sporet. Videre kan jeg nevne 4-pins molex-kontakter og IDE-kontakter. Disse er absolutt ikke alltid lette å montere/demontere, og spesielt på molex hender det man må bruke litt makt for å få løsnet dem. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 hehe jeg kjenner til de dere slemme superlim molexene som sitter som faen. no dritt å få av, spesielt når det er trangt i kassa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 alt er som det skal med rammen og sånt,,, bare litt trange slots.. men så datt jo den greia av da.. så hvis jeg fester med den ene som er igjen blir den skjev, for da blir den ikke holdt nede på andre siden. hadde fungert hvis jeg tok av den andre også? bare satt rammen rett neddi uten klemmene? eller finne på noe annet lurt. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 bruke de andre to portene? Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Vist ram dimmen ikkje sitter "fast" nede i sporet men blir vippet opp av den andre feste knappen. Da høyrest det veldigt ut som om du har satt i ram dimmen feil? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 altså.. ddr ramm er lett og sette i feil vei, det skal jeg innrømme seg, men om man skal få døtta dem nedi 100% feil vei, må man da bruke veldig mye makt (stol på undertegnede ) så du må jo ha dytta. :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 altså... jeg har satt i 3 stk i de andre, så bare utenvidere skal den siste vere andre veien?!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 går jo ikke å sette dem feil vei.... ser jo slik ut [----------------0---------------------------------] Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 er folk som faktisk har klart det, tro det eller ei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 funka nå,, bytta litt rundt på brikkene så var det en sm datt inn... så nå er alt bare bra... alle kjører tilåmed på 400mhz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå