TAAB Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Heisann. Har akkurat fått meg bærbar, og prøver å sette opp det trådløse nettverket med passord. Har et Linksys WAP54G aksesspunkt, og innebygget kort i en FS Amilo M 1437G. Jeg har ingen problemer med å komme ut på nett, men når jeg kjører linksys sin "Wizard" så går alt i ball når jeg skal skrive inn det det medfølgende passordet som er "admin" feilmeldingen jeg får er : Access violation at address 004864BB in module setup.exe. Read of address FFFFFE0C. Er det noen som aner hva det betyr? Er det evt andre måter å legge inn WEP på? Har søkt på Linksys sine sider men ikke funnet noe. Setter stor pris på hjelp Lenke til kommentar
Amundo Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Fikk samme problemet som du beskriver men det jeg gjorde var å laste ned nyeste programvare fra linksys og fikk det til då. Det virket som det var et problem med det som fulgte med på cd. Ellers prøv det på en annen maskin. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Ahh..takker, det gjorde susen Hadde v.2.07. Lastet ned v.2.08 og da gikk alt som det skulle. WEP krypteringen er nå i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå