DE1 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Heisann! Jeg bare lurte litt på hvilke øvelser det kan være lurt å ta for å få six-pack og magemuskler (går under det samme ). Jeg veit altså om den klassiske "treige" sit-ups...Men den er kjedelig! Noen forslag? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det finnes flere varianter av crunches som du kan ta. Og sist, men ikke minst: Få i deg minst 0,2% av egen kroppsvekt i protein. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 http://trening.no/mndtips.php Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 slank deg, ingen andre måter. Kutt ned på karbo, øk med protein. Magemuskler har ALLE, noe mer enn vanlige crunches eventuelt med vekter vil kun gi deg kulemage over tid. Å midjen vil esse ut. Altså V-form knust. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Tusen takk! Men hvordan skal jeg få i meg minst 0.2% protein? Jeg veier 67 kg og må da altså ha i meg 13,4 gram protein? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 en fin porsjon havregryn Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 ikke akkurat 0,2% nei. mer 200% Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 ikke akkurat 0,2% nei. mer 200% det blir vel kansje litt mye? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 ikke akkurat 0,2% nei. mer 200% det blir vel kansje litt mye? Tror nok 0.2% er mer riktig ja... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Tusen takk! Men hvordan skal jeg få i meg minst 0.2% protein? Jeg veier 67 kg og må da altså ha i meg 13,4 gram protein? 134 gram protein. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Tusen takk! Men hvordan skal jeg få i meg minst 0.2% protein? Jeg veier 67 kg og må da altså ha i meg 13,4 gram protein? 134 gram protein. Ja, ok! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det går vel egentlig ikke ann å få six-pack i en fei. Det største problemet er underhudfett. Dette bør fjernes ved hjelp av godt kosthold og fettforbrenning i form av kardio og turer. Når det gjelder magemusklene så er forsjellige crunch veldig gode øvelser. Selv liker jeg godt å trene kabelcrunch og beinhev når jeg trener magen. Kabelcrunch trener de fire øverste rutene, mens beinhev trener hoftepartiet og de to nedre rutene av "six-packen". Lykke til. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det går vel egentlig ikke ann å få six-pack i en fei.Det største problemet er underhudfett. Dette bør fjernes ved hjelp av godt kosthold og fettforbrenning i form av kardio og turer. Når det gjelder magemusklene så er forsjellige crunch veldig gode øvelser. Selv liker jeg godt å trene kabelcrunch og beinhev når jeg trener magen. Kabelcrunch trener de fire øverste rutene, mens beinhev trener hoftepartiet og de to nedre rutene av "six-packen". Lykke til. Det er en finfin kombinasjon! anbefales! Lenke til kommentar
Havana Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hmm, jeg har definerte magemuskler, men ikke overdriv eller gjør det feil... Mange jeg kjenner som har prioritert manualer og benk og rygg null, men bare strevd etter six packen har endt opp med at magen esser ut, og at de ser ut som bebyer, istedenfor å ha V kropp.. Nei, jeg tar litt sit ups for å kunne ta imot nopen slags hvis en eller annen tulling angriper.. Men mage som esser ut, mens brystmusklene er knøtt små sier jeg nei takk til.. Konsentrer deg om benk hvis di vil bli mer atraktiv:P Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Ok, jeg har verken benk eller manualer. Jeg må bruke de hjelpe midlene jeg har fra før: meg selv Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvordan få six-pack i en fei! Det går (dessverre) ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg foretrekker reverse crunches. Altså motsatte situps. Du løfter den nedre del av kroppen din i stedet for den øvre. Ligg på en benk når du gjør denne. Jeg har trent mage mer eller mindre sammenhengende i 7 år og er veldig happy for det, for magemuskler er noe som kommer over tid. Det krever tålmodighet og utholdenhet. Statiske øvelser funker også bra. Hvis du vil at den skal vise er det bare å deffe som en djevel. Ta Brad Pitt i Fight Club for eksempel; han har bare deffet noe helt vanvittig og ser dermed veldig veltrent ut. Fyren er vegetarianer og røyker, så ekstremt veltrent er han ikke, men han ser bra ut fordi han har gjort de rette tingene. Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Legg deg med hode bakover og ta sit-ups med 5-10 kilo liggende på brystet. Gjør tre intervaller for dagen og øk antall annenvær dag. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Legg deg med hode bakover og ta sit-ups med 5-10 kilo liggende på brystet. Gjør tre intervaller for dagen og øk antall annenvær dag. Ikke så godt for ryggen vel? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg foretrekker reverse crunches. Altså motsatte situps. Du løfter den nedre del av kroppen din i stedet for den øvre. Ligg på en benk når du gjør denne. Jeg har trent mage mer eller mindre sammenhengende i 7 år og er veldig happy for det, for magemuskler er noe som kommer over tid. Det krever tålmodighet og utholdenhet. Statiske øvelser funker også bra. Hvis du vil at den skal vise er det bare å deffe som en djevel. Ta Brad Pitt i Fight Club for eksempel; han har bare deffet noe helt vanvittig og ser dermed veldig veltrent ut. Fyren er vegetarianer og røyker, så ekstremt veltrent er han ikke, men han ser bra ut fordi han har gjort de rette tingene. hva vil det si å deffe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå