Vegar01 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hei. Jeg drar snart til militæret og leter etter en smart/bra/praktisk høytalerløsning til Ipod mini. Tenker bare noe som gir helt ok lyd i en prisklasse mellom 1500-2000kr. Har sett på sånne docking-stasjoner og sånt, men har egentlig ikke peling på hva som lønner seg. Noen som har noen forslag til gode høytalere/dockingstasjon-ting som fungerer fint med Ipod? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Denne høytaleren har jeg, og jeg er utrolig fornøyd! Kjempepen å se på, kan brettes sammen, og lader poden samtidig som den står der! Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Kjøp deg et 2.1 PC-system.PHILIPS MMS430 feks,som har en subwoofer det går ann å drasse på.Lyden er helt ok,og spiller garantert bedre enn de fleste dockingstasjoner. Endret 22. september 2005 av audiomur Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Evventuellt kjøp deg denne herligheten: Fortreffelig lyd! Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ville gått for en tivoli pal jeg også. Viktig å ha noe som er lett å stue bort når det er inspeksjon/dere har en gretten IB... Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Når var det mono ble "Fortreffelig lyd!" ? Endret 22. september 2005 av audiomur Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Når var det mono ble "Fortreffelig lyd!" ? tivoliradioene lager god lyd, stereo har jo ikke så mye å si om man stacker to dårlige høytalere oppå hverandre, eller setter de tett inntil hverandre antar jeg. Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Sjekk ut BOSE's iPod-dock... lyden blåste meg bort Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Sjekk ut BOSE's iPod-dock... lyden blåste meg bort Enig med deg der,utrolig bra lyd fra en så liten boks.Men så var det prisen da.... Endret 22. september 2005 av audiomur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå