kaarejohan85 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hei Jeg har et problem med mitt MSI K8T Neo hovedkort. Da jeg kjører dette med 2xTwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz) får jeg opp tilfeldige blue-screen i windows xp m/sp2. Jeg har slått opp feilkoden og funnet ut at det har noe med minnet å gjøre. Når jeg setter minnebrikkene i slot 1 og 3 får jeg ikke det problemet. Fins det noen løsning på å få minnebrikkene til å fungere med dual-channel? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Bruker ikke slot 1 & 3 være det "normale" for og kunne kjøre duel? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Når jeg setter minnebrikkene i slot 1 og 3 får jeg ikke det problemet. Fins det noen løsning på å få minnebrikkene til å fungere med dual-channel? Får å få minnet til å kjöre dual, må nettopp slot 1 og 3 benyttes! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Når jeg setter minnebrikkene i slot 1 og 3 får jeg ikke det problemet. Fins det noen løsning på å få minnebrikkene til å fungere med dual-channel? Får å få minnet til å kjöre dual, må nettopp slot 1 og 3 benyttes! Fordi? Du har kortet selv? Her er MSI's sin uttalelse om subject.. Vi får vel anta at de vet best.. Jeg hadde det kortet en liten stund.. det funket overhodet ikke i dual uansett hvilke minnebrikker jeg prøvde (som var både Twinmos og Corsair). Det ble RMA.. Endret 24. september 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå