Gå til innhold

Noen som vet om fete nøkkellåser og netting?

Anbefalte innlegg

Skal lage "tenningslås" til pc`en for en kompis, og trenger da forslag til låser m/nøkkel som ser bra ut, har bare funnet en på Biltema så langt.

Skal også lage gitter i fronten på Chieftec Dragon-kabinettet mitt, så forslag til netting/gitter som passer til dette er også velkomne. (kabinettet er sølv-farget)

Takk på forhånd for svar

Endret av sigen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tenkt på den nettingen som både Nitrob viser (men har ikke funnet sånn netting) og Honeycomb som Glisevask nevner, men klarer ikke helt å bestemme meg.

Vanlig bil-gitter blir vel litt for grovt for min smak siden det skal brukes på et kabinett, men jeg liker jo mønstrene som finnes da :hmm:

Nøkkelen på Biltema er jo helt kurant, ja, men jeg leter etter alternativer (spess siden det er lokk på, fikk litt negativ tilbakemelding på den)

Noen som har noen andre forslag (helst til nøkkel nå)

Og btw, har du link til et sted der jeg kan få kjøpt sånn netting Nitrob?

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt nøkkel på mekonomen tideligere den var forsovet ganske ltten og grei men de får du hos alle som selger bil rekvesitta! torshov, meca osv

når det gjelder de perforerte platene så vet jeg bare om denne RM Perforering AS som jeg tilfeldig vis har en katalog til her men det jeg har har jeg fått tak i har jeg fått av en blikeslager.

Men alle mekaniske verksteder som jobber med plater og liggnende har litt avkapp som du får viss du spør

Lenke til kommentar

Takk for tipset Vågebu, jeg nevnte at jeg sikkert kunne få av lokket. Om det ikke kommer inn noen forslag blir nok det løsningen ;)

Kommer til å dra han som skal ha låsen med meg inn på noen sjapper som Notrob nevner, for å sjekke om han finner noe :thumbup:

Skal også sjekke om de har noe hos den lokale blikkenslageren, eventuelt hos Norsk Stål som holder til rett utenfor ett av klasserommene mine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...