Kvammis Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Trenger hele delen som holder fast pæren til min Motorhispania RX. tror det er samme delen på Peugeot XR6. Fint hvis noen vet om et sted jeg kan kjøpe denne, gjerne i Bergen. bilde av den gamle: Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Stikk til nærmeste forhandler =) Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Vet hvem som forhandler Motorhispania. Prøve å søke litt, men fant ingenting. Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) hæh.._tror_ jeg har 3 sånne liggende Koster sikkert en liten formue ny da.. Tipper den er akkurat for stor for brevsprekka,da skulle jeg sendt den gratis.. Men du kan overføre penger for frakt til min konto da, sikkert rundt 150kr Er forreste fra MH Furia.. Ta et par bilder til så kan jeg se om det er samme.. Endret 23. september 2005 av Hi-Fi Lasse Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Kunne sikkert fikses det. Her er et bilde til Det mangler da en del på dette bildet.. Altså den delen som gjør at det ikke funker Endret 23. september 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Auda..da tror jeg ikke det er den jeg har.. Men i allefall så har jeg tlf nr til ei sjappe i tønsberg som selger MH deler- 33313930 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå