Gå til innhold

BiA Earned in Blood demo kommer i dag.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter min mening er fiendene for flinke til å finne dekning. Når de først har funnet dekning må de som regel flankes for at de skal dø.

jo av og til så funker aien.

så lurer jeg på hvorfor folkene i MGene ikke kan bli skutt?

man står å skyter 40-50 skudd mot en fyr som sitter i en mg 15meter unna å han dør ikke :nei:

Lenke til kommentar
ikke bare er våpene under powerd, men spredingen på våpene er bare lattlig... de folka skal liksom være proffe airborne, og de skyter som det skulle være første dag på våpen kurs

De er ikkje proffe airborne, men kommer rett fra boot camp og havner midt i sin første kamp :tease:

EDIT; ja da spilte eg gjennom demoen, og det er en trend i disse dager der demoer er korte :whistle: Isåfall eg likte det eg så. Det første eg la merke til var mere prating på folka dina, bedre ansiktsbevegelser og slikt(ihvertfall i cut-scenes, fikk ikkje studert mena mine før tyskeren hagla os ned med kuler) :tease:

Og ja det virker som AI`en er blitt bedre slik de lovet. Den filmen som sikkert mange av dere har sett, der utviklerene prøvde å flanke fienden, men endte opp med at tyskerene gjorde det samme, og slagmarka blei snudd opp ned, stemmer bra overens med demoen(er dette mappet) eg blei bokstavelig talt PWND av tyskerene. Fikk surpessing teamet mitt til å dekke oss, og eg trudde alt var velstand, men nei. Tyskerne delte seg og sprang til den dekninge som eg etter planen skulla ta, og de meie ned et par av folke mine :no: Med andre ord de_reagerte_ kjapt på min taktikk.Eg vil teste dette grundigere ut i morra evt.

Nye våpen var det her også, bedre skifte våpen animasjon(man ser at armene kaster BAR`en på skulda bla)lyden har fått litt ekstra bla på tyskerne, muligens noen våpen lyder også.

Orke ikkje gå i detalj, skal opp 08:00 så eg legger meg folkens.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
ikke bare er våpene under powerd, men spredingen på våpene er bare lattlig... de folka skal liksom være proffe airborne, og de skyter som det skulle være første dag på våpen kurs

DIN GRIS

Det har da ingenting å si verken soldaten er proff eller Amatør, det er DU som spiller, og DU som skal sikte å skyte, Viss DU ikke takler det, da er det DITT problem, kansje du er vandt med moderne Våpen, eller Extremt urelistiske spill som Unreal turnament.

Uansett, våpnene er perfekt, du er feilen, fordi DU ikke kan Skyte skikkelig. :thumbup:

Lenke til kommentar

DIN GRIS

Det har da ingenting å si verken soldaten er proff eller Amatør, det er DU som spiller, og DU som skal sikte å skyte, Viss DU ikke takler det, da er det DITT problem, kansje du er vandt med moderne Våpen, eller Extremt urelistiske spill som Unreal turnament.

Uansett, våpnene er perfekt, du er feilen, fordi DU ikke kan Skyte skikkelig. :thumbup:

Jasså. Det er hans feil. Mmmmmmhm. Hvor dumt er det si det da? Er det min feil at våpnene ikke treffer mellom sprekkene i tre-gjerder i dette spillet da?

Er det min feil at skuddene ikke engang farer gjennom disse tynne gjerdene?

Lenke til kommentar

DIN GRIS

nei spillet er laged for at man skal løper rundt og skyte dem i rompa, og da er det ikke så farlig om du bruker 3 magasiner på det....

en Garand kan med en relativt ut utretn øye plukke ned blinker på 250-300 meter, men har treffer du ikke folk som er 5 meter foran deg, med mindre du venter 5 sekunder så han kan roe seg ned!! og hvis du treffer han er det gode muligheter for at han overlever det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...