Reggie Regis Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Har et asus a7v600-x hovedkort med integrert lydkort og lurer på om lyden i det integrerte er bedre eller dårligere enn lyden i mitt gamle PCI soundblaster live kort. Benytter bare stereo lyd ut. Lenke til kommentar
Inztigator Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 :!: morsomt, akkurat samme opplegget jeg har, bruker live-kortet da, men er ikke sikker på om det er bedre Venter i spenning Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Resultat: Det innebygde lydkortet har Klarere lyd, og strammere bass. Lyden virker litt dratt ut fra mellomtonen mot bass og diskant, så mellomtonen mangler litt synes jeg. Fordelen med soundblasterkortet er at det høres ut som om det filtrerer bort en del støy og små ulyder som blir veldig tydelige i det interne lydkortet. Slikt blir uansett subjektivt. Slik oppfattet jeg det i hvertfall. Jeg kommer til å bruke soundblaster live kortet, men fikk veldig lyst på et nytt med klarere lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå