Even. Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Har planer om å lage en showcase side, men trenger en del hjelp når det kommer til script og databaser. Tenker at jeg skal ha en form der brukerene kan legge inn bilder og info om bilen sin og når de trykker send vil dette legges inn i en mysql database for så å komme som en link på en annen side. Disse linkene ligger i en liste. Når noen trykker på en av disse linkene vil informasjonen som ligger lagret komme opp (går det an å få til en kommentarfunksjon?) og slik at hver bruker får hver sin link slik som f.eksshowcase.php?vis&bil=12. Kan noen hjelpe meg med å lage et slikt script. Kan dessverre ikke betale noe siden hele opplegget skal være mest på hobbybasis. De som hjelper skal selvfølgelig få en eller annen form for link/banner på siden. På forhånd tusen takk Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Dette høres ut som et veldig stort prosjekt. Tror du kan glemme at noen lager det fra scratch helt gratis. Men, det kan høres ut som at det ikke er så fryktelig ulikt et standard "hot or not"-system. Hvis du har litt peiling på PHP kunne du kanksje modifisert et til å passe dette prosjektet. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Tenkte ikke at noen skulle lage det fra scratch Men bare forklare litt og gjerne linke til noen tutorialer. Litt gøy å lage selv Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Tenkte ikke at noen skulle lage det fra scratch Men bare forklare litt og gjerne linke til noen tutorialer. Litt gøy å lage selv Tror ikke det finnes en tutorial i verden som på 123 gjør deg i stand til å lage noe så omfattende. Og de tar tid, ikke minst. Foreslår ei god PHP-bok. Blir lettere enn å sitte å se på feks php.net. PHP5 for dummies er ei bok jeg ofte får mye igjen for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå