wolf89 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 hvordan ser rigel ut? husker ikke helt.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) hvordan ser rigel ut? husker ikke helt.. Er vel ca 2cm brede, 0.5-1cm tykke og 5-10cm lange sjokolader som var enkelt innpakket i noe sølvpapir med trykk på? Husker ikke helt, var vel 5-6 år gammel sist jeg var borti en sånnen. EDIT: Tror den ene var rød, den med vanlig sjokosmak og den andre var sølvfarget med blått trykk og med nøtter. Endret 22. september 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Minner meg om lørdagskvelder på barneskolen.. Var en periode hvor vi fast hadde Soho og Shio og så på Syv søstre Soho og Shio var nam SoHo og de syv søstre Syv søstre var kultserien under min oppvekst, og mitt første møte med såpeopera... SoHo gir minner tilbake til de første tentamenene jeg hadde på slutten av barneskolen, da kjøpte jeg den. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 opprop! Signer nå! Få SoHo tilbake! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Husker første gangen. Jeg og Soho på bakeriet. Det første bitt var så lite at jeg trodde at den var stappet med ren sjokolade. Men det visste seg at den inneholdt en morsom youghurtfyllgreie, som i starten var litt for fjærn for meg! Hva skjedde med Soho-sjokoladen? Den forsvant! Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Noke som dei selgte for 4-7 år sida eller noke sånt var slike kjeks med vaniljesmak og sjokoladesmak. Det var slike bamsar som va kjempe gode... Det hadde kanskje 5 småposar i ein stor pose. Endret 25. september 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå