Khalifen Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Sett den kjølig da! Nidar, gi oss SoHo tilbake! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Mikkemus sjokolade Disneysjokoladen med figurene i hvis tjokolade er all time favorite sjokolade. RIP. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Da har mail blitt sendt til Nidar Får håpe på svar snart Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ja...sparte alltid den hvite figuren i midten til slutt. Kunne drept for en slik sjokolade nå Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ja, hva skjedde med denne nydelige sjokoladen? Vi MÅ få den tilbake. Det er et stort savn i livet mitt.. Faen, nå ble jeg deppa. Også sånne små kjeks inni yoghurten... Jeg har smaken i munnen nå, den smeltet på tunga! Så var den sånn passe dyr, synes å huske jeg betalte 6 kr for en stk... Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Mikkemus sjokolade Disneysjokoladen med figurene i hvis tjokolade er all time favorite sjokolade. RIP. det var slemt gjort å slutte å selge dem Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Soho er god den ja, Nero også - men den er det lenge siden jeg har sett! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ja...sparte alltid den hvite figuren i midten til slutt. Ahh minner... Seriøst, føler jeg en underskriftskampanje ? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Kunne noen da starte en på opprop.no? Hadde vært knall Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Minner meg om lørdagskvelder på barneskolen.. Var en periode hvor vi fast hadde Soho og Shio og så på Syv søstre Soho og Shio var nam Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Minner meg om lørdagskvelder på barneskolen.. Var en periode hvor vi fast hadde Soho og Shio og så på Syv søstre Soho og Shio var nam Åh! Minner strømmer på... Syv søstre.... SoHo.... Fikk mail nå: Hei, og takk for henvendelsen! Soho ble dessverre tatt ut fra markedet på grunn av for dårlig lønnsomhet. Med vennlig hilsen Nidar AS Endret 22. september 2005 av king_of_kong Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Størsteparten av alle matvarer/snop som lanseres, overlever ikke.. SoHo var vel for sær i smaken til at de solgte nok av den... Rigel der snakker vi derimot kongesjokolade Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Er det noe jeg savner er det røde pingvin djevler i en rød pose, no er det bare de svarte i grønn pose igjen Deilige røde pingvin stenger. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Crystal Pepsi er mye finere å sørge over. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Jeg spurte igjen Nidar om den aldri ville komme tilbake, og de sa: Man skal aldri si aldri.... kanskje! Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 husker jeg brukte å spise disney sjokolade på lørdagskveldene når jeg var 5-6år godter var bedre før Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Soho er god den ja, Nero også - men den er det lenge siden jeg har sett! Nero selges jo fortsatt.. *savne soho* Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 SOHO Underskriftskampanje på gang eller? Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) SOHO Underskriftskampanje på gang eller? er med på den jeg!.... SOHO Endret 22. september 2005 av SaNux Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 åå som jeg fikk gode minner av soho sjokoladen nå håper den kommer tilbake en gang samme med mikke mus sjokoladen;)SÅ nyyyydelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå