Khalifen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ja, hva skjedde med denne nydelige sjokoladen? Vi MÅ få den tilbake. NAM! Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hmm... var det den med yoghurt inni? Tror kanskje jeg prøvde den én gang, og den smakte greit nok, men ikke noe spesielt bra. Tydelig at mange andre synes det samme i og med at de har tatt den av markedet. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Tjaa, den må ha forsvunnet i stillhet.... Egentlig ikke så stort savn for min del. Det jeg virkelig lengter etter støtt er Sherbert. Et slikt gult papprør med noe hvitt pulver i. Midt i dette røret var en slik god lakrisstang. Så dyppet man stangen oppi pulveret og sugde på den. Det var digg det Endret 21. september 2005 av Menkromsen Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Mikkemus sjokolade Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Mikkemus sjokolade sånn som man fikk i de barne tv godter posene? de savner jeg Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ja, hva skjedde med denne nydelige sjokoladen? jeg likte den ikke saa de sluttet aa selge den. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Mener det var noe med E-stoffer.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 ooohhhh, husker denne så SINNSYKT godt.. Men ingen som husker den, når jeg nevner den VI VIL HA MER SOHO! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Mener det var noe med E-stoffer.. Hvis vi lover å spise sundt (selv om jeg gjør det), kan vi da få SoHo? Værsåsnill! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Den var sinnsykt god. Nå ble jeg trist. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Mener det var noe med E-stoffer.. Hvis vi lover å spise sundt (selv om jeg gjør det), kan vi da få SoHo? Værsåsnill! haha.. Slo meg, kan ikke alle skrive seg opp på en liste, med forumnick og "realnick" (altså deres eget navn ) og sende en mail til Nidar om å relansere Soho? Mulig det fungerer hvis det blir mange nok Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Tjaa, den må ha forsvunnet i stillhet....Egentlig ikke så stort savn for min del. Det jeg virkelig lengter etter støtt er Sherbert. Et slikt gult papprør med noe hvitt pulver i. Midt i dette røret var en slik god lakrisstang. Så dyppet man stangen oppi pulveret og sugde på den. Det var digg det Så mye godtrei som har blitt borte.. men som er så sinnsykt godt! Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 åååhhh... SoHo! Har jo mars delight å trøste meg med, men blir ikke det samme.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Veldig god, men jeg spiser ikke slikt dritt lenger Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 åå.. husker dem nå. fikk aldri smakt dem though så lenge jeg har snickers og center er jeg fornøyd Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 HEHE. Huska ikke at vi hadde denne sjokoladen engang før du tok det opp :!: Kan ikke huske å ha smakt den, men fikk utrolig lyst på en bit nå. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Rigel da, ingen som husker Rigel? Små sjokoladestenger på en måte... Små og gode. En med nøtter og. Er vel over 10år siden jeg har sett en slik. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Mener det var noe med E-stoffer.. Hvis vi lover å spise sundt (selv om jeg gjør det), kan vi da få SoHo? Værsåsnill! haha.. Slo meg, kan ikke alle skrive seg opp på en liste, med forumnick og "realnick" (altså deres eget navn ) og sende en mail til Nidar om å relansere Soho? Mulig det fungerer hvis det blir mange nok ja det gjør vi! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Mmmmmmm, som sagt i så mange tråder før: Jeg vil ha Soho tilbakers! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 De ble tatt ut av salg fordi de lå ute i butikken blant sjokoladen, selv om den hadde yoghurt inni. Melkeprodukter + varme = forråtnelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå