Gjest member-63169 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) I videoavspilling (samme kas, winamp, divx, windows media.) vises filmene med alt for høy gamma/lysstyrke, dvs bildet er så lyst at en nesten kan se igjennom personene på filmen, vet ikke koffor, kan tenke meg at det er grafikkkortet. Det skjedde før kun i 9 av 10 tilfeller ca. (sånn stoppe og starte filmen til den er fin), men nå ser det mer ut til å vere 9.9 av 10. Fenomenet kan også forsvinne\komme midt i en film... men resten av det som vises på skjermen er det ikke noe gale med Det merkelige er at det skjer akkurat det samme med en av vennene mine, vi har begge to g force grafikkort, og jeg oppdaterer jevnig driverene, tenkte kansje det var noen andre som hadde hatt samme problem. Dataen min funker helt fint, stort sett, bortsett fra at den låser seg i ny og ne. Men d tror jeg ikke har noe med dette å gjøre Noen som har samme problem eller vet ka eg skal gjøre? Endret 21. september 2005 av member-63169 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Videoavspilling er hardware basert, med såkalt Video Overlay, det er ikke en liten sjanse for at du bruker nVidia driver 77.76 eller noe? der er netopp dette en bug. prøv å oppdatere skjermkortdriverne. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Videoavspilling er hardware basert, med såkalt Video Overlay, det er ikke en liten sjanse for at du bruker nVidia driver 77.76 eller noe? der er netopp dette en bug. prøv å oppdatere skjermkortdriverne. nips, funket ikke å oppdatere driverene Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Begynte til og med å bli grønt og nå. jevla dritt data Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Gå inn på avanserte egenskaper på skjermkortet og still inn Gamma på Overlay (overlegg?) Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Gå inn på avanserte egenskaper på skjermkortet og still inn Gamma på Overlay (overlegg?) du får kjøpt briller hos brilleland, såg du ikke at eg skrev: men resten av det som vises på skjermen er det ikke noe gale med. Prøvde, men tipset ditt funket ikke Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 du får kjøpt briller hos brilleland, såg du ikke at eg skrev: Unnskyld meg,greit nok at han ikke fikk med seg at du sa det,men fakta er at dette kan faktisk hjelpe akkurat når du skal se film,så kan du eventuellt skru det tilbake etterpå. Anyways,med den innstillinga der så trur jeg ingen får lyst til å hjelpe deg... ikke oppfør deg som en drittunge! Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 du får kjøpt briller hos brilleland, såg du ikke at eg skrev: Unnskyld meg,greit nok at han ikke fikk med seg at du sa det,men fakta er at dette kan faktisk hjelpe akkurat når du skal se film,så kan du eventuellt skru det tilbake etterpå. Anyways,med den innstillinga der så trur jeg ingen får lyst til å hjelpe deg... ikke oppfør deg som en drittunge! Nei, det funker ikke,ser aldrig film på data, kun småfilmer. blir dårlig bilde da også. du kan jo tenke deg å ta med en kasettspiller på en konsert, og så etterpå spille det inn på cd, blir jo ikke bedre lyd av d. hvis du skjønner ka eg mener. (gammaen som kommer ødelegger liksom bilde, får d litt bedre ved å stille på fargene). Unskyld at jeg var så slem å si d greiene... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Link til PowerStrip 3.61 Dette programmet gjør så du kan justere gamma osv. på skjermen Veldig bra program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå